Jag var på uppkörning idag i Helsingborg. och det var min tredje gånger nu. Jag känner mig väldigt trött, har övat på över 50 lektioner både i privat och i trafikskolan, men tyvärr har jag otur så blir det kuggad. Jag blir väldigt rädd att få höra mening ”Tyvärr så blir det inte godkänt” alltså undrar om de tycker att det är roligt att sätta underkänt på andra eller?! Jag kommer ihåg att det är 3 personer tills som har samma uppkörningstid som jag. Och när vi alla har kommit tillbaka till trafikverken så hör jag att all fick underkänt. Då vet man att hur hårda dom är på uppkörning . För mig så tycker jag att jag köra mycket fin, kollar alltid på backspegeln, vidvinkeln, fokuserar på lång fram och tittar övrigt omkring sig.
Men på uppkörning så har jag rätt många fel och fattar inte varför det blir så. Instruktör sa att jag titta inte på skylten, att jag kör 30 km/h på 40 väg eller på 50 väg jag kommer ihåg och att jag placerar inte tydlig,- lyssnar inte riktigt var han säger att jag ska svänga. Det finns alltid något fel på uppkörning och jag vet inte hur många gånger tills bör jag göra uppkörningen.