Start > Körkortsforum > Flytta fram uppkörning

Flytta fram uppkörning

Marlon1234 2014-03-08 05:14 ! Citera #
Hej jag undrar ifall man kan flytta fram sitt körprov(om man inte känner sig helt redo än) efter att ha blivit godkänd på sitt kunskapsprov? Jag vet att man har 2 månader på sig och utföra provet, men menar att man ar bokat veckan efter fast sen känner man sig inte redo och vill göra den istället 2-3 veckor efter. :) :)
SnartKörkort2014 2014-03-08 05:53 ! Citera #
Hej, jag tror att det är så att man måste göra dem proverna inom två veckor. Det får alltså inte vara längre än 2 veckor mellan dem.. det är vad jag har hört.
Gäst 2014-03-11 08:30 ! Citera #
Jag frågade igår Trafikverkets kundtjänst om det var två veckor som gällde - nej, svarade de, det är inte ett måste, men deras starka rekommendation ...Då man har svårt att få tider och ifall man kuggar och har bara två veckor mellan proven så hinner man göra om prov man kuggat på inom de två MÅNADER som provresultat på godkända delprov gäller.

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo