Start > Körkortsforum > Godkänd på uppkörningen!

Godkänd på uppkörningen!

Gäst 2014-03-07 16:03 ! Citera #
Som rubriken säger, blev godkänd på uppkörningen för två timmar sen! Trodde aldrig att jag skulle klara uppkörningen på första försöket. Gjorde backa runt hörn och det gick åt helvete tyckte jag, tänkte, NU ÄR DET KÖRT. men men ett godkänt blev det och det kändes härligt!
DOCK blev teorin icke godkänt för mig, med endast ETT poäng ifrån godkänt :( Jag som hade tränat här på körkortonline och även på elevcentralen. räckte inte tyvärr..Nu gäller det att sätta teori så har jag den där körkortet i handen.

ps. Körde upp i Södertälje.
Gäst 2014-03-27 18:35 ! Citera #
Grattis! Har du klarat teorin än?

Själv har jag uppkörning i Södertälje om ca 3 veckor. Får jag bara fråga dig: Vilka moment genomförde du? Var det en kvinna eller man som bedömde dig?
Gäst 2014-04-03 01:06 ! Citera #
Mr audi
Grattis! Har du klarat teorin än?

Själv har jag uppkörning i Södertälje om ca 3 veckor. Får jag bara fråga dig: Vilka moment genomförde du? Var det en kvinna eller man som bedömde dig?

Ja jag klarade teorin den 18 mars på andra försöket!! Fick en man som är ganska sträng. Fick bland annat dessa moment, säkerhetskontroll, spårvägskorsning, självständig körning mot mål, cirkulationplats, oskyddande trafikanter, parkering, backa runt hörn, motorväg. Lycka till!! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo