Start > Körkortsforum > Kuggade första gången, sjukt l…

Kuggade första gången, sjukt ledsen...

ledsen 2014-02-27 18:26 ! Citera #
Hej jag kuggade min första uppkörning. Var så nervös att jag satt och skakade... Körde upp med körskolan. Min körlärare sa att jag skulle klara det lätt som en plätt men fick en panikattack eller något och kommer knappt ihåg vad jag gjorde. Satt mest och skakade och svettades...

Besiktningsmannen sa dock att det var nära och att det var ett svårt beslut men han kuggade mig tillslut. Blev så ledsen... Men kan förstå hans beslut. Nu har jag tappat allt självförtroende och ligger och drömmer mardrömmar om nästa uppkörning som är på måndag... Hur ska jag klara detta?! Jag MÅSTE klara den. Pressen dödar mig... :(
traz 2014-02-27 21:09 ! Citera #
Har du möjlighet föreslår jag att du kör mycket i helgen för att bygga upp självförtroendet igen. Tills nästa omkörning kan du bara ta det lugnt, du fixar det förr eller senare.
ledsen 2014-03-01 22:47 ! Citera #
traz
Har du möjlighet föreslår jag att du kör mycket i helgen för att bygga upp självförtroendet igen. Tills nästa omkörning kan du bara ta det lugnt, du fixar det förr eller senare.

Jaa jag har kört en del nu i helgen. Ska köra ännu mer imorgon. Hoppas jag klarar det... Får panik när jag tänker på det. Känns helt otroligt att jag ska ta det på måndag...
Gäst 2014-03-01 23:17 ! Citera #
ledsen

Jaa jag har kört en del nu i helgen. Ska köra ännu mer imorgon. Hoppas jag klarar det... Får panik när jag tänker på det. Känns helt otroligt att jag ska ta det på måndag...

Äsch, tänk inte så. Ingenting måste vara omöjligt. Andas, känn lite jävlar-anamma och att du faktiskt kan klara det!

Hejar på dig. Lycka till!
ledsen 2014-03-02 23:50 ! Citera #
Tack! Ska göra mitt bästa och våga andas ut och ta det lugnt, ngt jag inte gjorde förra gången.
Gäst 2014-03-03 06:36 ! Citera #
Jag vet inte om det hjälper men - jag kuggade uppkörningen TVÅ gånger - tredje gången blev jag godkänd. Du kanske blir mindre nervös om du tänker att det inte är hela världen om du inte klarar det på måndag heller?

Lycka till förresten!
Gäst 2014-03-03 10:49 ! Citera #
Jag misslyckades första gången idag, klart man känner sig sämst och det suger att berätta för alla att man failade, klart man skäms lite. Dock så ger jag inte upp utan jag ska ta det förbannade kortet!
celeron 2014-03-03 16:59 ! Citera #
Hur gick de idag? klara du det?

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 05:22
5
I dag 02:00
11
I dag 01:54
1
I går 15:15

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor