Start > Körkortsforum > MÅL: Körkort inom mars månad!

MÅL: Körkort inom mars månad!

SnartKörkort2014 2014-02-22 13:34 ! Citera #
Hej!

Jag övningskör just nu. Har gjort det ett bra tag faktiskt men snart har jag teoriprovet samt förarprovet. Förhoppningsvis har jag mitt körkort inom mars månad. Tänkte skriva av mig lite då och då på denna tråd angående hur det går på körlektionerna, hur jag pluggar inför teorin osv. Ni får gärna lämna en kommentar eller rätta mig om jag har fel.

Ni får gärna joina om ni planerar på att ta körkortet mars månad!
SnartKörkort2014 2014-02-26 22:15 ! Citera #
Suttit hela dagen och pluggat inför teorin! Har det på fredag. Det känns inte så nervöst längre, vilket känns konstigt haha men hoppas på att det är ett gott tecken. Jag har skjutit upp på pluggandet så har massa att läsa nu!

BÄSTA TIPSET (och självklara): Börja med att läsa inför teorin från dag 1!
Gäst 2014-02-28 05:29 ! Citera #
Föjer din kamp, verkar som du vet hur man gör.
SnartKörkort2014 2014-02-28 14:35 ! Citera #
Jag klarade det!!!
celeron 2014-02-28 20:30 ! Citera #
Körkort nudå?:D
Gäst 2014-02-28 22:13 ! Citera #
O, vilken duktig förare! Grattis!

Skriv mer än gärna hur gick prov till? Vilka moment du provades extra på? Vad som var lätt, vad som var svårt?
SnartKörkort2014 2014-03-03 18:55 ! Citera #
Borde ha tydliggjort det var teorin jag klarade! Förarprovet har jag snart, då blir det körkortet.

Provet kändes lätt, nästan för lätt. Jag tränade på frågorna här på körkortonline, tyckte dem var mycket svårare än frågorna på provet. Läser man boken och studerar den noga samt gör frågorna på denna sida kommer man klara det! Kändes som en tyngd lyftes ifrån mig då jag klarade teorin i fredags. Nu blir det fokus på att finslipa själva körningen.

Hur går det för er?
Gäst 2014-03-04 17:50 ! Citera #