Start > Körkortsforum > MÅL: Körkort inom mars månad!

MÅL: Körkort inom mars månad!

SnartKörkort2014 2014-02-22 13:34 ! Citera #
Hej!

Jag övningskör just nu. Har gjort det ett bra tag faktiskt men snart har jag teoriprovet samt förarprovet. Förhoppningsvis har jag mitt körkort inom mars månad. Tänkte skriva av mig lite då och då på denna tråd angående hur det går på körlektionerna, hur jag pluggar inför teorin osv. Ni får gärna lämna en kommentar eller rätta mig om jag har fel.

Ni får gärna joina om ni planerar på att ta körkortet mars månad!
SnartKörkort2014 2014-02-26 22:15 ! Citera #
Suttit hela dagen och pluggat inför teorin! Har det på fredag. Det känns inte så nervöst längre, vilket känns konstigt haha men hoppas på att det är ett gott tecken. Jag har skjutit upp på pluggandet så har massa att läsa nu!

BÄSTA TIPSET (och självklara): Börja med att läsa inför teorin från dag 1!
Gäst 2014-02-28 05:29 ! Citera #
Föjer din kamp, verkar som du vet hur man gör.
SnartKörkort2014 2014-02-28 14:35 ! Citera #
Jag klarade det!!!
celeron 2014-02-28 20:30 ! Citera #
Körkort nudå?:D
Gäst 2014-02-28 22:13 ! Citera #
O, vilken duktig förare! Grattis!

Skriv mer än gärna hur gick prov till? Vilka moment du provades extra på? Vad som var lätt, vad som var svårt?
SnartKörkort2014 2014-03-03 18:55 ! Citera #
Borde ha tydliggjort det var teorin jag klarade! Förarprovet har jag snart, då blir det körkortet.

Provet kändes lätt, nästan för lätt. Jag tränade på frågorna här på körkortonline, tyckte dem var mycket svårare än frågorna på provet. Läser man boken och studerar den noga samt gör frågorna på denna sida kommer man klara det! Kändes som en tyngd lyftes ifrån mig då jag klarade teorin i fredags. Nu blir det fokus på att finslipa själva körningen.

Hur går det för er?
Gäst 2014-03-04 17:50 ! Citera #
Det går ganska bra, men pengarna tog slut, så måste se till att jag klarar proven på första försök. Med tanke att det blir nog Farsta i Stockholm, så är jag lite fundersam. Skulle kännas hemskt att bli ej godkänd på Farstas petitesser =).

Själv kunde teori jättebra, men glömde då jag ej kunde alls köra bil. Tiden raderade kunskaper - men gav träningstid och nu kan jag köra, åtminstone själv, dock inte i rusningstrafik. Min ambition var från början att kunna köra och inte krocka ju. Inte bara körkort.

Glad att du har så nära till körkort. Rätt inställning också. Hm, få se vad jag själv tycker om teoriprov. Ibland klarar jag inte av de enklaste frågor. Ska läsa boken igen..
SnartKörkort2014 2014-03-08 05:59 ! Citera #
Writer, kämpa på säger jag bara! Ha självförtroende, hjälper otroligt mycket så ska du se att du klarar.

Det var otroligt frustrerande för mig i början pga tids och pengarbrist men nu är man så nära målsnöret och hoppas på att det går väl. Jag har förarprovet väldigt snart, om några timmar lol.

Nu ska vi se!
Köööörkort2014 2014-03-08 10:30 ! Citera #
Nu har man kööörkortet!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest