Start > Körkortsforum > Hur svårt är provet egentligen…

Hur svårt är provet egentligen?

Ozzboz 2014-02-22 10:03 ! Citera #
Ska ha uppkörning samt teoriprov i slutet utav nästa vecka, och jag undrar helt enkelt hur svårt teoriprovet egentligen är?

Jag pluggar med STR’s hemsida med olika test(Fas ABCF, U), och några har sagt att teoriprovet är mkt likt de testen? Kan någon mer bekräfta detta?

Exempelvis så borde man ju inte direkt kunna ändra förutsättningarna för en högerregelsfråga allt för mycket, eller?
kkrs93 2014-02-22 19:56 ! Citera #
Ozzboz
Ska ha uppkörning samt teoriprov i slutet utav nästa vecka, och jag undrar helt enkelt hur svårt teoriprovet egentligen är?

Jag pluggar med STR’s hemsida med olika test(Fas ABCF, U), och några har sagt att teoriprovet är mkt likt de testen? Kan någon mer bekräfta detta?

Exempelvis så borde man ju inte direkt kunna ändra förutsättningarna för en högerregelsfråga allt för mycket, eller?

Har svårt att tro att teoriprovet ska vara ’’hejdlöst svårt’’

Snarare tvärtom. Alla frågor du får på provet, så finns svar i din lärobok och på denna sida. Samt elevcentralen.
Är du tillräckligt påläst så är det enkelt.
SnartKörkort2014 2014-02-28 14:36 ! Citera #
Det var inte så svårt alls. Jag lovar! Frågorna här var mycket svårare, så träna på dem så klarar du dig. Och läs boken!
Lovar 2014-03-05 22:40 ! Citera #
Hej! Jag klarade teorin förra torsdagen, och vet du? Det är otroligt simpla frågor (kanske till och med lättare än frågor på nätet) så tänk inte för mycket/överanalysera kring frågan, ta bara svaret som är det mest logiska, om tittar du lite i boken så går det galant! :D
sanni 2014-03-21 09:57 ! Citera #
Jag gjorde provet precis och det var relativt lätt. Fick 60/65. Har främst övat här, kunde nästan alla frågorna. Läst boken 1-2 ggr men tyckte inte de fastna så mycket när jag läste.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 05:22
5
I dag 02:00
11
I dag 01:54
1
I går 15:15

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor