Start > Körkortsforum > Fråga om tid för prov.

Fråga om tid för prov.

Gäst 2014-02-20 21:33 ! Citera #
Hej, kan börja med att säga att jag är osäker på om detta ligger i rätt forumavdelning, om inte kan den flyttas om så krävs.

Jag känner mig rätt så kluven just nu, jag har bokat in körprov och kunskapsprov den kommande veckan, problemet är bara att kunskapsprovet börjar 10:30 och körprovet 11:30. Det lämnar mig med en tid på ca: tio minuter efter kunskapsprovet (antagligen mer än 10 min, då jag svarar rätt snabbt på frågorna). Min fråga är då om någon med erfarenhet av liknande situation kan svara på om jag kommer hinna med båda, eller om jag borde omboka körprovet? Alla svar uppskattas.
kkrs93 2014-02-21 16:04 ! Citera #
Xactly
Hej, kan börja med att säga att jag är osäker på om detta ligger i rätt forumavdelning, om inte kan den flyttas om så krävs.

Jag känner mig rätt så kluven just nu, jag har bokat in körprov och kunskapsprov den kommande veckan, problemet är bara att kunskapsprovet börjar 10:30 och körprovet 11:30. Det lämnar mig med en tid på ca: tio minuter efter kunskapsprovet (antagligen mer än 10 min, då jag svarar rätt snabbt på frågorna). Min fråga är då om någon med erfarenhet av liknande situation kan svara på om jag kommer hinna med båda, eller om jag borde omboka körprovet? Alla svar uppskattas.

Omboka är mitt råd. Du kan bli på tok för stressad, så går allting åt helvete.
SnartKörkort2014 2014-02-22 13:27 ! Citera #
Kan bli stressigt. Skulle rekommendera att du bokar om så att du har tid att varva ner mellan proverna. Men sedan är det ju skillnad från individ till individ, så vad tycker du själv?

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:23
4
I går 14:32
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo