Start > Körkortsforum > Mitt mål : Körkortet.

Mitt mål : Körkortet.

xarizma 2009-07-22 04:12 ! Citera #
Hejsan. Jag är 19 år och vill nu ta seriöst satsa på körkortet. Jag har övningskört en del ända sedan jag var 17.
Jag har gått handledarutbildning o.s.v , men just nu är det en massa problem med papper o.s.v. Jag har godkänt körtillstånd, men det är något problem med just min handledares handledartillstånd, jag vet inte vad det är..

Nu tänkte jag iallafall börja från 0. Först tänkte jag plugga teori hemma 1-2 veckor, sedan köpa någon form utav paket för körlektioner, eller kanske bara köra på trafikskolan då och då. Sedan tänkte jag fortsätta plugga teori och samtidigt köra bil.

Vad säger ni om de? Räcker det med att jag kör enbart med trafikskolan? Hur ofta isåfall?

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp allt, kom gärna med tips och synpunkter. :) Tack
Jerpa 2009-07-23 17:36 ! Citera #
Att bara köra med trafikskolan kommer att kosta massvis med pengar, försök ordna upp handledartillståndet och om inte det går, så kolla om det inte finns någon annan som kan köra med dig. Annars är det nog rätt smart att läsa teori en vecka eller två innan man börjar köra precis som du säger. peace
xarizma 2009-07-23 18:22 ! Citera #
Okej. Jo för att det är svårt att få körningstider just nu under sommaren eftersom att alla är på semester. Men funderar på att köpa ett körpaket i slutet av Augusti, tills dess kommer jag ha hunnit plugga ganska mycket teori också. Vad säger du om de ?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo