Start > Körkortsforum > Blir jag blåst?

Blir jag blåst?

Gäst 2014-01-13 19:53 ! Citera #
Jag har kört på körskola i ungefär ett år. Senaste 10 lektionerna (dubbellektioner för 1200 kr) så har vi gjort precis samma saker i stor sett (blandad körning) och vissa saker klarar jag galant medans andra är acceptabla enligt läraren Förra veckan när jag var där så sa de att jag skulle betala 3000 kr för något jag inte har en aning om varför så frågade jag vad det rörde sig om så sa de ngt om uppkörningen jag inte förstod men jag sa att ”jag betalar det nästa gågn för kortet låg hemma”...så jag skulle kunna tänka igenom och fråga här på forumet :lol:
Men jag har redan betalat in pengarna till trafikverket i brevet jag fick hemskickat för uppkörning och teoriprov och det påpekade jag De bara ”ja det är dyrt” Lagom kul med såna överraskningar när man tror att man har kvar att betala 1200 kr för sista lektionen :? Vad i helsicke är det för avgift :o Inte skall man väl betala ytterligare en avgift för uppkörningen :?
Känner mig nästintill blåst :(
gästen 2014-01-16 19:42 ! Citera #
Kan vara det körskolan tar betalt av dig för lån av bil/ tid för att läraren ska följa med.. Jag råkade ut för samma sak, blev så sur att jag bokade uppkörningen privat och klarade mig galant.. Ring och fråga dem om summan, och avgör sen vad du tycker är rimligt.. själv kände jag mig så säker på min körning att jag visste att det inte spelade någon roll att jag fick köra en helt ny bil. Är man redo så ska det ju inte vara några problem, och jag tror inte att det spelar någon roll egentligen om man kommer dit som privatist eller med skolan, det är ju vad du kan som rälnas :) Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
25
I dag 21:07
4
I dag 21:07
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest