En som gett upp nu
Hej! Jag har nu insett att jag nog är en av de människor som inte kan ta körkort. 122 (!) lektioner senare, underkänd igen (andra uppkörningen). Tidigare har jag ej instämt med skaran som påstår att vissa människor inte bör ha körkort, men på senaste tiden har jag börjat vara av samma mening. Det känns som att jag aldrig kommer nå upp till den nivå som krävs. Finns det andra här som också har gett upp? Jag avskyr känslan, men samtidigt kan jag tycka det är osunt att fortsätta göra någonting som uppenbarligen aldrig kommer att fungera.
Fortsätt att kämpa du kommer klara det till slut
Du kommer klara det. Vad är det som du har kuggat på och som du tycker är svårt?
Sluta.
Sluta jämföra dig med andra och fokusera på ditt mål istället.
Tänk lyckan som uppstår när du tar körkortet. Inte om du tar det, utan NÄR du tar det.
Så sluta nu. Lägg ner. Seriöst, lägg ner. Ge inte upp på ditt mål. Ge inte upp på dig själv???
Istället, berätta och tänk igenom vad exakt du kuggat på.
Det är en start. Jobba på det du blev underkänd på, för då är du inte många steg ifrån körkortet.
Vad exakt har du blivit underkänd på? Att kugga andra uppkörningen är ingenting. Finns folk som kör jättebra idag och kuggat hur många gånger som helst. Gav de upp? Nej.
Tack alla för stödet! Lite pinsamt att nu meddela att jag blev godkänd idag....
Grattis har du körkortet nu elr? Elr har du teorin kvar?
Nu har jag körkortet! Teorin var fixad sen tidigare.
Grattis till ditt körkort sj har jag haft mitt körkort i ett år snart tog det på andra uppkörningen
så blir det ut och glida med bilen elr? hehe
De går också väldigt dåligt för mig, jag har kuggat tre uppkörningar i rad efter ett avklarat teoriprov nu går mitt teoriprovs giltighetsdatum ut och jag får vänta med att göra både proven till mars. De känns jävligt inombords, men jag vet att man väntar på det bästa länge så jag ger inte upp jag kommer inte att sluta kämpa tills jag har fått de jävla körkortet.
Senaste foruminläggen
Rubrik