Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna

Uppkörning Sollentuna

Arvin 2013-12-14 22:50 ! Citera #
Tja allesammans! Vill bara säga att JAG fixade uppkörningen för någon dag sen! Är så SJUKT glad så jag knappt kan tro det!! Fick en skön lirare vid namnet Peter, typ 35 år. Allt gick bra under uppkörningen men jag var så sjukt nervös så min fot på gaspedalen började skaka så att bilen nästan hackade sig fram haha! Och sen när allt vart klart och han till sist sa ”du är godkänd!”. DAT FEELING, säger jag bara..! Det var min fjärde uppkörning. Det lönar sig att kämpa på lite extra.

Men tyvärr har jag inte fixat teorin än. Jag fick 51 och gränsen är 52!!! Fattar ni hur nära ett körkort jag är?! Har bokat prov igen till nästa vecka.

Ni som också fixat uppkörningen, hur gick det för ef? Nervöst? Spännande? Stora tabbar men ändä fått godkänt?;)
Jossan-88 2013-12-15 22:11 ! Citera #
Jag fixade uppkörningen i Juli och var jätte nervös till en början. Men så fort vi hade gått igenom säkerhetskontrollen och jag fick börja köra så släppte precis allting. Tycker min inspektör var super bra!!
Jag klarade uppkörningen utan några som helst anmärkningar, och om tycker själv att jag inte gjorde några småfel. Men det gör man alltid :) men tydligen var dom nu inte så grova så att jag skulle bli kuggad.
Klarade både teorin(i Örebro) och uppkörningen(i Katrineholm) på första försöket :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor