Start > Körkortsforum > Har uppkörning Kristianstad de…

Har uppkörning Kristianstad den 18 December - Tips?

Momz 2013-12-09 19:43 ! Citera #
Hejsan!

Det är så att jag min första uppkörning den 18 december och jag är helt nervös vet inte ens hur det kommer att gå.

Har läst mycket här på denna sidan att många har kuggat, jag bör inte tänka på att jag OCKSÅ ska kugga utan jag bör mer tänka på att jag ska KLARA den. Men det är fortfarande mer än en vecka kvar och är redan lite nervös, vad kommer hända dagen innan? Kommer jag ens att kunna sova? :o
Yumi 2013-12-12 06:06 ! Citera #
Vad kommer hända dagen innan? Detta vill du diskutera alltså...

Du vaknar, äter frukost och suckar för dig själv och tänker: ”imorgon är det uppkörning”, och hur ångesten börjar växa inom dig.
Därefter skärper du till dig och säger: Nej, såhär får jag inte tänka. Jag ska klara detta. I can do it!
Resten av dagen är normal, inget ovanligt sker och du är tyst om din uppkörning för dina vänner.
Innan du lägger dig funderar du på hur det kommer gå på uppkörningen dagen efter.
Du tänker: Fan, jag hoppas verkligen jag får en schyst inspektör och inte en sur jävla gubbe. Jag gör mitt bästa helt enkelt. Fatta hur många problem som försvinner om jag klarar uppkörningen.. Men tänk om..
*Somnar*
Momz 2013-12-16 22:31 ! Citera #
Ja det är ju det, det du nyss berättade faktiskt fick mig och tänka.

Dock så hade jag teori idag för första gången och fick 45...

Men hade gärna velat klara uppkörningen och det hänger ju på mig såklart vi får ta och se vad som händer, jag skriver efteråt ifall jag kuggade eller inte.

Btw..hur är det i Kristiandstad ifall du vet?
Yumi 2013-12-17 05:40 ! Citera #
Segt... Du tar nästa prov.
Läs frågorna ordentligt
(Jaja, no shit)
Men seriöst, läs frågan ordentligt och alla svarsalternativ.
Vet så många som kuggat, de kan frågorna innerst inne men de läser
inte ordentligt och tänker igenom svarsalternativen som liknar varann.

Hur är det i Kristianstad? Annorlunda jämfört med den vanliga rut du brukar köra iallafall.
Det bästa du kan göra, om du känner dig rätt säker redan nu är att bara köra varje dag,
få in rutin så självförtroendet ökar. Kör kör kör på ställen där du aldrig kört förut för att öva in
hur du beter dig i nya situationer.
Lycka till! ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:22
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest