Start > Körkortsforum > Korkortonline.se

Korkortonline.se

walle 2009-07-15 20:41 ! Citera #
Hur många har pluggat körkortonline.se å klarat provet jag har gjort ca 60 pärmar nu å läst boken 5 gånger ska göra provet den 20 augusti vad tror ni om mina chanser??? jag har mellan 61-64 rätt varje gång på pärmarna
snälla skriv nån rad om vad ni tror mvh niklas
ekermo 2009-08-24 20:39 ! Citera #
Låter riktigt bra faktiskt, såg att teoriprovet kräver 80% rätt på teorin vilket på ett 65-frågors-prov innebär minst 52 rätt. Så det låter nog som du är väl förberedd, själv har jag ca 9 månader kvar tills jag är 18 och sålunda ta körkort.
Gäst 2009-09-09 08:05 ! Citera #
Det skulle vara väldigt intressant att veta vilka som knappt rört en bok och bara kört online. Är det många som gjort det? (för att fortsätta frågeställningen) :D
sYra 2009-09-09 14:24 ! Citera #
Virrson
Det skulle vara väldigt intressant att veta vilka som knappt rört en bok och bara kört online. Är det många som gjort det? (för att fortsätta frågeställningen) :D


Jag kan säga att alla mina kompisar har inte öppnat boken utan har bara kört en massa prov. Alla klarade teorin galant och nu är det bara jag kvar som ska ta körkort.
sYra 2009-09-10 18:36 ! Citera #
Är det bara jag som samma frågor hela tiden på gratistestet här på sidan?
Gäst 2009-09-10 19:35 ! Citera #
sYra
Är det bara jag som samma frågor hela tiden på gratistestet här på sidan?


ja, annars skulle dom ju inte va gratis, lol ;)
Gäst 2009-09-25 08:06 ! Citera #
sYra


Jag kan säga att alla mina kompisar har inte öppnat boken utan har bara kört en massa prov. Alla klarade teorin galant och nu är det bara jag kvar som ska ta körkort.


Behöver man inte några av böckerna vid körlektionerna? Förstod det så på körskolan... ?
Gäst 2009-09-25 13:46 ! Citera #
Gäst


ja, annars skulle dom ju inte va gratis, lol ;)



Det faller ju på sin egen rimlighet. Köp testet, det är bra.
mandoliin 2009-11-05 18:12 ! Citera #
Det är många som jag känner som inte har öppnat en bok, de mesta är killar och de kunde det mesta om bilar redan innan de fick körkort men de sa att de mest gissade... Men de frågor som är här är de ungefär så som de ser ut på teoriprovet?
typengan 2009-11-07 16:24 ! Citera #
Frågorna är lätta och det är bara att tänka logiskt så går det bra ska du se! Har du fått så bra resultat på testen så klarar du det galant.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest