Hej.
Jag klarade nyligen teorin på första försöket, och har uppkörning klockan 13.45 i Örebro imorgon. Hur är trafiken då? Någon som kört upp i Örebro förut? Några tips tack. Jag kör upp som privatist, dock har jag gått på körskolan. Anledningen till det är pga begränsade tider.
Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning Örebro
Uppkörning Örebro
Hej! Jag har min uppkörning snart i Örebro, hur gick det för dig? Vart fick du köra?
Jag upplevde att det var mycket trafik i Örebro, jag övningskörde bara där innan jag hade min uppkörning. Jag fick snurra runt lite i den stan när innan jag skulle skriva mitt teoriprov som jag skrev i Örebro. Men själva uppkörningen gjorde jag i Katrineholm. Men om du är mogen som förare så ska inte trafiken spela någon roll..
Lycka till och hoppas att det gick bra!
Lycka till och hoppas att det gick bra!
Halloj!!
Har uppkörning på lördag i Örebro 14:45, tips??
Kuggade första uppkörningen, körde 45 min sista 5 min så säger min kontrollant nu vänder vi tillbaka och då kommer vi in på ett gångfartsområde och jag bromsar ner till under 10 km/h för sakta så kontrollanten trycker till på bromsen = kuggad.
Sorgliga var att det var 4 min kvar och han sa att allt gick galant och att han hade tänkt godkänna mig men sedan den där lilla missen på slutet, att jag inte bromsade tillräckligt snabbt.
Men men, Örebro?? Mycket cyklar, gångtrafikanter osv. Farthinder? Hit me!
Har uppkörning på lördag i Örebro 14:45, tips??
Kuggade första uppkörningen, körde 45 min sista 5 min så säger min kontrollant nu vänder vi tillbaka och då kommer vi in på ett gångfartsområde och jag bromsar ner till under 10 km/h för sakta så kontrollanten trycker till på bromsen = kuggad.
Sorgliga var att det var 4 min kvar och han sa att allt gick galant och att han hade tänkt godkänna mig men sedan den där lilla missen på slutet, att jag inte bromsade tillräckligt snabbt.
Men men, Örebro?? Mycket cyklar, gångtrafikanter osv. Farthinder? Hit me!
Hej,
Hur gick det med uppkörningen i Örebro. Var det svårt? Någta tips?
Har själv på måndag och är lite nervös.
Hur gick det med uppkörningen i Örebro. Var det svårt? Någta tips?
Har själv på måndag och är lite nervös.