Start > Körkortsforum > Uppkörning Örebro

Uppkörning Örebro

sssssofie 2013-11-10 19:06 ! Citera #
Hej.

Jag klarade nyligen teorin på första försöket, och har uppkörning klockan 13.45 i Örebro imorgon. Hur är trafiken då? Någon som kört upp i Örebro förut? Några tips tack. Jag kör upp som privatist, dock har jag gått på körskolan. Anledningen till det är pga begränsade tider.
Ess 2013-11-16 12:35 ! Citera #
Hej! Jag har min uppkörning snart i Örebro, hur gick det för dig? Vart fick du köra?
Jossan-88 2013-11-17 10:05 ! Citera #
Jag upplevde att det var mycket trafik i Örebro, jag övningskörde bara där innan jag hade min uppkörning. Jag fick snurra runt lite i den stan när innan jag skulle skriva mitt teoriprov som jag skrev i Örebro. Men själva uppkörningen gjorde jag i Katrineholm. Men om du är mogen som förare så ska inte trafiken spela någon roll..
Lycka till och hoppas att det gick bra!
Bettan18 2014-05-06 22:42 ! Citera #
Halloj!!
Har uppkörning på lördag i Örebro 14:45, tips??
Kuggade första uppkörningen, körde 45 min sista 5 min så säger min kontrollant nu vänder vi tillbaka och då kommer vi in på ett gångfartsområde och jag bromsar ner till under 10 km/h för sakta så kontrollanten trycker till på bromsen = kuggad.
Sorgliga var att det var 4 min kvar och han sa att allt gick galant och att han hade tänkt godkänna mig men sedan den där lilla missen på slutet, att jag inte bromsade tillräckligt snabbt. :lol: :cry:

Men men, Örebro?? Mycket cyklar, gångtrafikanter osv. Farthinder? Hit me! 8-)
khato 2014-10-11 20:34 ! Citera #
Hej,
Hur gick det med uppkörningen i Örebro. Var det svårt? Någta tips?
Har själv på måndag och är lite nervös.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov