Start > Körkortsforum > Teoriprov, TIPS

Teoriprov, TIPS

Iza 2013-11-09 21:43 ! Citera #
Jag måste fråga er som har suttit och nött frågorna här på korkortonline. Jag har nu klarat det ”mixade” provet med 70 frågor flera gånger i rad, har även klarat de andra kategorierna men det känns som att jag känner igen frågorna och svarar rätt bara för att jag memorerat just dessa frågor och bilder. Jag är rädd för att jag egentligen inte förstår så att om frågorna är annorlunda formulerade på det riktiga provet så kanske jag kuggar just för att jag inte fattat på riktigt. Det mesta har jag nog koll på, men jag märker ibland att jag svarar utifrån att jag lyckats memorera..

Så till frågan nu då, hur pluggar ni? Har någon klarat teorin genom att sitta och nöta frågor och svar här? Skiljer sig det riktiga provet mycket från detta?

Har tagit intensivkurs med 30 lektioner, kör inte mycket hemma, har gjort frågehäftena till körkortsböckerna och läst igenom dom tre gånger plus suttit här och tränat som bara den, men får ändå känslan av att jag bara memorerar. Hur gör ni? Hur har det gått? Snälla hjälp!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor