Start > Körkortsforum > Avboka uppkörning för chans på…

Avboka uppkörning för chans på tidigare

Bananarama 2013-10-28 10:04 ! Citera #
Hej,

jag är en av många som också kuggat uppkörningen, både en och två gånger. Efter den första kuggningen hade jag tur och körskolan hittade en ny tid en vecka efter (antagligen en avbokning). Efter min andra sumpade uppkörning hade jag dock inte lika mycket tur, utan måste vänta tills den 18 november, vilket för mig inte är så roligt eftersom jag måste ha körkort för mitt jobb. Det finns de som har de värre osv. men en börjar ju tappa tålamodet.

Nu undrar jag alltså om det är värt att chansa och avboka min uppkörning med körskolans bil den 18 november, för att sedan vara inne på privatisternas bokningssida dygnet runt typ. Man kan ju inte omboka en tid som är bokad av körskolan, utan man kan endast avboka och boka en ny med T. Vågar man chansa på att det kommer dyka upp en tidigare tid och därmed släppa sin garanterade tid? Hur stor chans är det att man hittar någon?

Har ringt till trafikverket lite då och då utan resultat, men det borde väl ändå vara större chans att sno en tid om man är inne på nätet själv?
qasims 2013-10-28 15:18 ! Citera #
Det är samma sak.
Gäst2012 2013-10-29 10:24 ! Citera #
Du kan jo ringa traviksvärket och se om dom har nån tid tidigare än 18 november

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor