Start > Körkortsforum > Uppkörning i Eksjö

Uppkörning i Eksjö

Kidde 2013-09-17 10:29 ! Citera #
Hej! Jag ska köra upp imorgon i Eksjö, jag kör upp privat och har inte kört på trafikskola. Jag har heller aldrig kört i Eksjö innan. Några tips om staden hur är den att köra upp i? Något som är bra att tänka på? Vad är det för bilar?

tack på förhand!
driv3r 2013-09-17 18:55 ! Citera #
Cred till dig om du klarar uppkörningen imorgon efter enbart privat övningskörning. Det är inte många som klarar det. Hur länge har du övningskört? Om du vill ha mitt råd så borde du ha tagit ett par lektioner på trafikskola men lite sent för det nu, hur som helst... Du ska tänka på att planera din körning och köra miljövänligt, inte utsätta dig eller andra för risker och respektera reglerna :) men det kan du säkert nu. Det är inte så mer att tänka på faktiskt. Nu när hösten kommer så är det mycket regn ute och försämrad sikt. Hala vägbanor och risk för vattenplaning därför ska du vara extra försiktig och behöver kanske inte hålla hastighetsbegränsningen full ut. Kör efter din förmåga. Du kan kolla upp vad det är för bilar på Trafikverket.se

Lycka till och berätta hur det gick :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor