Jag har teorin imorgon på morgonen och jag är jättenervös! Jag har pluggat mycket och får godkända resultat när jag gör testerna på trafikskolans datorer.
Ena sekunden känner jag mig ganska säker på att jag kan det och nästa är jag säker på att jag kommer att kugga. Jag vill bara ha det gjort! Jag vill ju så himla gärna klara det!
Uppkörningen är på onsdag och själva körningen känner jag mig ganska säker på. Så det känns bra.
Men ni som har gjort teorin, hur är det med tiden? Behöver man tänka att man ska skynda sig eller ska man ta det lugnt? Risken finns väl att man tar det för lugnt och måste stressa på slutet. När jag har gjort tester så har det gått på 25 minuter ungefär, och då känns det ju som om jag borde ha marginal för att kontrollkolla alla frågorna.
Du behöver inte tänka på tiden alls. Det kommer gå bra. Jag brukade hinna klart på 20 min när jag gjorde tester hemma på datorn, men tog lite mer tid på trafikverkets prov då jag lovade mig själv att vara lite mer noggrann och läsa alla svarsalternativ osv. Tiden kommer inte vara några större bekymmer, men om du skulle fastna på en fråga, ta det svarsalternativ du tkr låter bäst för stunden, markera, och gå tillbaka. På så sätt slipper du stressa när du kommer till de sista frågorna.
Precis som Hana skriver så behöver du inte tänka på tiden, när jag gjorde prov härinne på körkort online så tog det 10-15 minuter innan jag hade svarat på alla 70 frågorna, och även jag lovade mig själv att ta det lugnt och verkligen läsa alla frågorna noggrant. Och när jag var klar så hade jag fortfarande 23 minuter kvar, så då kunde jag i lugn och ro titta igen dom 3 frågorna som jag hade markerat.. Så ta det bara lugnt
Jag klarade det! 60/65 rätt. Och precis som ni sa så var det inga problem med tiden.
Jag klarade det! 60/65 rätt. Och precis som ni sa så var det inga problem med tiden.
Grattis!!
Bara uppkörningen kvar nu då?
Grattis!!
Bara uppkörningen kvar nu då?
Tack! Det känns så himla skönt!
Jajemen! Halv nio på onsdag!
Oj vad roligt, ta det bara lugnt så ska du se att det kommer gå hur bra som helst.
Min sambo har uppkörning imorgon, så nu har man en väldigt nervös sambo bredvid mig i soffan
Berätta gärna hur det gick
Haha hoppas sambon klarade det!
Det gick jättebra idag! Först skulle jag kontrollera däcken och sen köra en sväng och allt kändes bra och när vi kom tillbaka sa han att jag var godkänd!
Men jag var så nervös så han skrattade åt mig..