Start > Körkortsforum > Stressigaste dagen i mitt liv!…

Stressigaste dagen i mitt liv!!!

Ella 2013-08-13 19:23 ! Citera #
Igår hade jag teoriprovet och blev icke godkänd fick 51 , var ganska nere och blev ännu ner nervös då jag insåg att jag snart skulle ha uppkörningen!!

Så när jag stod utanför trafikverket idag och väntade på min uppkörning blev jag mer och mer nervös , min handledare försökte lugna ner mig men det gick inte så bra..

När väl uppkörningen började bad han mig först att kolla alla lampor jag skulle använda idag, och tro på fan att jag i all stress glömde bort vart halvljuset var, av misstag råkade jag slå på halvljuset och sen efter lite däck koll körde jag iväg

Min lilla bilresa på ca 30minuter var nog det mest stressigaste jag ha vart med om, glömde blinka ut ur rondell, fick motorstopp och ja säkert massa andra fel med, men var noga att berätta efter varje litet misstag om hur jag borde ha gjort istället.

När vi väl var klara sa han ”du är nog den mest nervösa personen jag mött , du är trots allt ändå godkänd”

Blev så glad att jag började gråta i bilen, och när jag klev ur bilen började jag gråta mer, vilken lättnad!! Min handledare blev vilseledd av mina tårar och trodde jag hade blivit underkänd men när jag berätta att jag hade klarat uppkörningen blev det kramkalas mitt ute i vägen :))
Ingen trodde att jag skulle lyckas idag, har enbart kört med trafikskolan, 30 lektioner i ca 1 & 1/2 år, och jag är noll bilintresserad och jag är född med stress. Alla var helt säkra på att jag skulle misslyckas och sa ” ta uppkörningen som en erfarenhet så du lär dig till nästa uppkörning” och jag överbevisade alla och mig själv haha

Ville bara säga att det inte gör något om du är nervös, kanske inte bra att vara lika nervös som mig men jag tror att jag blev godkänd för att jag såg mina fel på engång , du ska inte vara perfekt bara körduglig i trafiken.

Lycka till alla där ute :D
Riley 2013-08-16 22:46 ! Citera #
Åhh vad kul att läsa. Gratttiss!! Jag har klarat teorin men kuggat en uppkörning. ska snart köra upp igen. också stressad /nervös som person så det är jobbigt liksom. men nu vill jag verkligen fixa det!! ska också säga om jag gör nåt fel att jag är medveten om det. läst förut att andra sagt man inte ska göra det men jag tror det är bra så att man liksom visar att man märker sina misstag.
Lycka till med teorin när du nu ska göra den igen. du fixar det!! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo