Start > Körkortsforum > Klarade teori och uppkörning p…

Klarade teori och uppkörning på första privat

kvnwpts 2013-08-13 00:11 ! Citera #
Klarade teori och uppkörning på första försöket, allting gjort privat.

Teori använde jag mig av körkortsboken som jag fick låna av en kompis samt gjorde alla körkortonline frågor tills jag hade 92% rätt.

Körning har jag gjort med mina föräldrar i ca 6 månader, har kört istället för mina föräldrar, ibland några extrarundor och de senaste två månaderna har jag kört ca 1 timme extra i veckan för att liksom träna.

Så om du är kille och känner dig hyfsat säker på din körning, varför gå till körskola? ;)
blossomed 2013-08-13 12:19 ! Citera #
Det är samma med mig.. Jag har övningskört sedan februari och läst teorin intensivt i en månad (ganska tråkigt att lägga ner så mycket kraft på att kunna allt utantill ) menmen på fredag har jag teoriprov och nästa vecka på tisdag så har jag uppkörning. Allt privat! Hoppas jag fixar det :D
jag 2013-08-13 12:37 ! Citera #
Varför är det väsentligt att du är kille?

Grattis till körkortet :)
blossomed 2013-08-13 22:58 ! Citera #
Och jag är tjej :)
Casper 2013-09-10 11:33 ! Citera #
jag

Killar är i regel bättre än tjejer på att köra bil :)
Jossan-88 2013-09-10 12:27 ! Citera #
Casper
jag

Killar är i regel bättre än tjejer på att köra bil :)

Du kan inte ha mer fel i det du säger. Kolla i statistiken över vilka som krockar mest, samt kör mest vårdslöst, där ligger ni killar i topp :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest