Start > Körkortsforum > Såhär klarade jag teoriprovet …

Såhär klarade jag teoriprovet (Läs hela)

kmma 2013-09-13 22:03 ! Citera #
Grattis! kör liknande upplägg inför teorin: privat, körkortsboken och frågorna här.. hoppas du fick ditt körkort :D
hmm 2021-05-13 16:51 ! Citera #
Jag har misslyckats med teoriprovet 2 ggr nu och de känns hopplöst, första provet fick jag 51/65 var alltså 1 poäng från godkänd, de sög. Nästa prov jag hade veckan efter fick jag bara 45/65 av någon konstig anledning. På första provet var jag säker på alla frågor som kom till 100% så att jag inte klarade förstod jag bara inte, samma med andra gången. Va väldigt säker på frågorna men fick ändå så lite rätt, kan boken in och utantill och övar på nätet och omvandlar alla frågor men ändå gick de som de gick, andra gången fick jag dock svårare frågor med fler svarsalternativ :( och en del frågor jag fått som t.ex ”vad är den största risken i Den här korsningen?” Och så finns de typ 7 svarsalternativ, de va jättesvårt och de va de jag fick flest fel på. Men även fler frågor jag kommit ihåg och försökt söka upp finns inte svar på! De finns inte svar i boken! Får panik för jag har mitt prov snart igen och har absolut ingen känsla av att jag kommer klara det:(

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest