Till gäst:
Jag kuggade!
Tog en körlektion innan uppkörningen. Va så sjukt nervös och allt gick verkligen SKIT på uppvärmningslektionen. Fick sån panik så att jag börja gråta (haha lite löjligt ändå). Men när jag väl började köra med inspektören så jag gick HUR bra som helst! Kan utan tvekan säga att jag har aldrig någonsin känt att min körning gått så bra. Kände mig så otroligt säker och var så nöjd med min presentation. Vi pratade och han var jätte trevlig. Helt plötsligt slutade han prata och när vi kom tillbaks till trafikverket sa han att jag inte var godkänd. På en sekund blev han jätte otrevlig. Tydligen så skulle jag kört på ettan i en korsning där jag skulle rakt fram, hade tvåan då jag kände att jag hade kontroll över situationen. Körde ju jätte långsamt ifall det skulle komma ut en bild från höger (det var högerregeln), körde dock inte så långsamt att bilen började hacka, därför kände jag att tvåan passade bra. Bilen sa ju inte emot.
Sen så kunde jag kört lite mer miljömedvetet, det påpekade han och det vet jag om, men man kan inte tänka på ALLT när man är lite nervös.. Dock sa han att han kunde ha ”överseende” med det, så det var inte därför jag kuggade.
Är så sjukt ledsen, han sa att jag körde jätte bra, förstår inte hur jag kunde kugga på en sån liten grej.. Men det är la att ta nya tag och hoppas på att jag får en trevlig person utan humörsvängningar nästa gång. Har uppkörning den 26 igen!