Start > Körkortsforum > Köra upp i Sollentuna 2013

Köra upp i Sollentuna 2013

Larsan 2013-08-02 19:23 ! Citera #
Ska köra upp i Sollentuna i dagarna. Någon som har kört upp där nyligen och har tips om var man får köra? Har hört att det finns typ 5 rundor de varierar mellan....

Jag vill bara ha svar på frågan tack, (Orkar inte med folk som skriver ”men vad spelar det för roll, blir ju inte lättare av de” och så där. ) och om någon har andra tips på uppkörning just i Sollentuna. Har typ aldrig kört där förut heller men var så lång väntetid överallt. :x
inspektörn 2013-08-03 05:11 ! Citera #
Dom har nog fler än 5 rundor, dessutom följer man inte rundorna slaviskt utan ändrar på dom beroende på vad som händer i provet!
EmmaHarKörkort 2013-08-04 15:00 ! Citera #
Jag körde upp i Sollentuna, klarade det andra gången. Kan säga att det beror mycket på vilken inspektör du får, då jag körde exakt lika båda gångerna, men kuggade ändå med ”8 fel” på första protokollet... idioter finns det alltid. Körde upp igen efter någon dag och ändrade inte mitt körsätt ett smack och då blev jag godkänd av en enormt trevlig äldre kvinna! Hoppas du inte får surkarten jag fick på första uppkörningen!
Alla kör motorväg, ofta mot Roterbro eller Arlanda, mycket dubbelrondeller och villaområden. Lycka till !
Gäst 2013-08-04 23:19 ! Citera #
Ja det är lång väntetid överallt. Men du, är du inne på körkortsportalen varje dag eller? Det där om att folk avbokar hela tiden är ingen myt. Logga in typ kl 8 varje dag så ska du nog hitta en uppkörningstid där du bor samma vecka eller veckan efter ska du se!
Larsan 2013-08-05 08:40 ! Citera #
Tack för tips! Jag hittade en annan tid på en mindre ort.. :P

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor