Start > Körkortsforum > Jossan-88

Jossan-88

kkrs93 2013-07-04 18:35 ! Citera #
Jossan-88 hur gick uppkörningen?! :)
Jossan-88 2013-07-04 21:03 ! Citera #
kkrs93
Jossan-88 hur gick uppkörningen?! :)

Det gick jättebra, klarade uppkörningen utan en enda anmärkning från inspektören, hon tyckte jag körde jättebra :)
Så nu har man körkort!!! :D :D
kkrs93 2013-07-04 21:53 ! Citera #
Jossan-88

Det gick jättebra, klarade uppkörningen utan en enda anmärkning från inspektören, hon tyckte jag körde jättebra :)
Så nu har man körkort!!! :D :D

Grattis!!:) Vad fick du göra? :D
driv3r 2013-07-05 08:34 ! Citera #
Ja Jossan! GRATTIS :D men det var ganska väntat, du verkar väldigt smart och seriös så det är nog en ära att ha dig på vägarna :) Du borde ju skapat en tråd själv, men berätta hur det gick till?
Jossan-88 2013-07-05 11:01 ! Citera #
Jag tackar er bägge för era gratulationer.
Här kommer listan över dom moment som jag fick göra under min uppkörning.

Här kan du se vilka punkter som bedömdes under ditt prov
* Säkerhetskontroll (belysningen)
* Parkering
* Körning i vägarbetsområden
* Självständig körning mot mål
* Cirkulationsplats
* Gatukorsning
* Oskyddade trafikanter
* Vändning
* Start i lutning
* Backning
* Sväng från landsväg
* Infart/körning på landsväg

Detta var kopierat från min mail då inspektören skickade resultatet via sin ipad, så man fick inget papper med sig, men tydligen ska mitt ID-kort funka som körkort under tiden tills jag får körkortet. Men hur lång tid brukar det ta?
Jag vet att inspektören sa nått om det, men eftersom man nyss hade klarat uppkörning så var man ju inte den bästa på att lyssna :D Sedan väntar jag fortfarande på räkningen från transportstyrelsen gällande fotograferingen som jag gjorde innan teoriprovet, men dom kanske slår samman den summan och skickar bara en räkning...eller?

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo