Jag ville bara berätta om min väg till körkortet.
som människa har jag väldigt dålig tro på mig själv, har inte trott många gånger sedan jag började köra med trafikskolan att jag kommer att klara det här.( jag har bara kört med trafikskola)
Jag hittade en körlärare som jag trodde passade mig, men kände hela tiden att han bara stressar mig. Jag rörde mig framåt hela tiden och när jag började närma mig slutet och känna mig klar så säger min körlärare oj du behöver nog flera körlektionet. 10 dagar kvar till uppkörning. Jag blev GALEN....
Han förstörde totalt mitt självförtroende inför uppkörningen.. Detta var allt jag kunde tänka på i flera dagar.. Lektionen som var 6 dagar innan uppkörningen så börjar jag gråta i bilen.. Han var så hemsk mot mig. Vi körde tillbaka.. Jag mådde ännu sämre (funderade att boka av allt)
18/6 klarar teorin.. Jippi
20/6 uppkörning.. Utan att gå in på detalj så var jag redo att kugga.. Körde fel hur många gånger som helst ( dålig planering eller??) tror att jag körde mot högerregel men sa det högt också. Kör mot parkering.. Stannar bilen.. Dom första orden var Godkänd.. VA.. Hur fan då?? Jag var ju jätte dålig hela slutet.. Hans svar.. Du reder ut dina felkörningar jätte bra och visar ett moget beteende i trafiken..
Även om man tror det sämsta om sig själv så kan man ha grundligt fel.. Jag vet
Nu efter 1 vecka med körkort så kör jag hur bra som helst.. Så man kan verkligen även fast man inte tror det