Tjena allihop! Innan jag börjar denna tråden, vill jag be om ursäkt - jag är inte så bra på svenska Men jag försöker verkligen!
Jag har min uppkörning och teoriprov på tisdag. Om 2 jävla dagar. 2 dagar efter detta ska jag resa - antagligen flytta till Färöarna igen.
Jag är, som alla är, skitnervös. Det känns som att jag inte lärt mig allt som jag egentligen skulle haft. Tx: när jag ska köra bort ifrån motorvägen, avfart eller vad det nu heter. Hur gör jag? Min lärare var aldrig så clear när jag lärde hur man skulle göra. Asså såhär har jag förstått det: Börja blinka 200-400 meter innan - köra så långt ut på höger sida som möjligt - bromsa - växla ner till typ 3:an - och woopidy woop - bortifrån motorvägen. Har jag rätt? Nej? Är så himla osäker.
Mit ”main problem” med uppkörningen är att denna månaden har varit jätte stressig för mig. Jag skall, som sagt, resa 2 dagar efter uppkörningen - och antagligen flytta hem till Färöarna. Hur ska jag tackla detta? Min pappa har betalat ungefär 25.000 spänn, och jag får skitdåligt samvete när jag tänker på att jag möjligen blir kuggad på första försöket.
Största problemen inför uppkörningen: är så jävla himla skit asnervös, samvetet är idiot, är rädd för att jag måste annullera min resa för att boka nya tider, motorvägen och mycket, mycket mer.
Hur hade ni gjort om ni var i min situation?
Tack så mycket att nu pallar läsa detta.
Mvh
En asrädd kille från Färöarna.