Kuggade min första uppkörning i dag =/ Känns riktigt jobbigt då jag får vänta en och en halv månad på ny tid.
Klarade teoriprovet på morgonen dock. Kuggar jag nästa gång måste jag göra om allt..
Blir nervös inombords och får svårt att planera min körning, blicken blir lite låst pga av detta.
Kom till en korsning där jag fokuserade jätte mycket på ett övergångsställe och sedan trafiken, missade en moped bakom karmarna på framrutan så han bromsa. Förstog direkt att jag var kuggad då. Körskolebilarna har väldigt breda och långa karmar, vilket även han sa efteråt att han förstog att dom dolde sikten för dom va extremt breda och i vägen.
Min körlärare var inte direkt peppande efteråt heller, enligt henne var det inte så normalt att kugga första uppkörningen även om det kan hända. Och trafikverket gubben sa att han hörde mig va nervös på andningen men sa sedan till min lärare att jag inte verkade vara nervös. Jag vill ju veta hela sanningen så man kan jobba på det!
Känner mig så värdelös just nu... Och dom där karmarna på bilen har ställt till det förut, skitstörande!