Start > Körkortsforum > Kör upp imorgon....

Kör upp imorgon....

Carroblarro 2013-06-18 16:46 ! Citera #
Usch är så himla nervös inför uppkörningen imorgon....Finns så mkt man kan göra fel.Lilla uppkörningen gick jättebra men ändå känns det som att man kommer faila,och sen nervositeten på det. Ja herregud vi får väl se hur det går! Blinka, hastighetsanpassning och titta titta titta, och så ecodriving förstås....
Jossan-88 2013-06-18 16:57 ! Citera #
Kommer nog känna samma sak när jag ska köra upp :)
Men försök att vara lugn och se det som en helt vanlig körlektion, jag vet att det är lättare sagt än gjort, men försök iaf :) Och försök att hitta på nått idag under kvällen som gör att du inte sitter och tänker på det allt för mycket.. Och naturligtvis så måste du försöka få en bra nattsömn..

Lycka till!!
Carroblarro 2013-06-18 17:34 ! Citera #
Ska köra ikväll så det bör väl skingra tankarna.Det där med sömn är lättare sagt än gjort,sover aldrig bra.Men hoppas man får en ok natt iallafall.När kör du upp?
Jossan-88 2013-06-18 17:43 ! Citera #
Carroblarro
Ska köra ikväll så det bör väl skingra tankarna.Det där med sömn är lättare sagt än gjort,sover aldrig bra.Men hoppas man får en ok natt iallafall.När kör du upp?

Känner igen mig med sömnproblemet, jag sover också lite halvdåligt nu när det är sommar. Det har jag alltid gjort, fattar inte vad det beror på.. Jag ska skriva mitt kunskapsprov nästa onsdag i Örebro, sedan har jag uppkörning i Katrineholm den 2/7.. Bävar inför provet då jag måste upp klockan 6 eftersom vi ska åka hemifrån vid 7 tiden. Vi måste måste tydligen vara på plats 30 minuter innan provet börjar så vi hinner fotografera oss. Provet börjar vid 08.30..
Uppkörningen har jag klockan 10.00 vilket jag tycker är en helt perfekt tid då jag har övningskört med trafikskolan mycket vid den tiden, men har bokat in en körlektion med trafikskolan vid kl 09 så man hinner få känna av lite av stan just den morgonen, samt så skulle vi gå igenom lite säkerhetskontroller för att se så att allt verkligen sitter :D
Carroblarro 2013-06-18 20:48 ! Citera #
Hoppas att allt går bra!Har kört i totalt 4 timmar idag så nu är det uppladdning som gäller och så får man se hur det går imorgon.
Gäst 2013-06-18 21:00 ! Citera #
Jossan-88

Känner igen mig med sömnproblemet, jag sover också lite halvdåligt nu när det är sommar. Det har jag alltid gjort, fattar inte vad det beror på.. Jag ska skriva mitt kunskapsprov nästa onsdag i Örebro, sedan har jag uppkörning i Katrineholm den 2/7.. Bävar inför provet då jag måste upp klockan 6 eftersom vi ska åka hemifrån vid 7 tiden. Vi måste måste tydligen vara på plats 30 minuter innan provet börjar så vi hinner fotografera oss. Provet börjar vid 08.30..
Uppkörningen har jag klockan 10.00 vilket jag tycker är en helt perfekt tid då jag har övningskört med trafikskolan mycket vid den tiden, men har bokat in en körlektion med trafikskolan vid kl 09 så man hinner få känna av lite av stan just den morgonen, samt så skulle vi gå igenom lite säkerhetskontroller för att se så att allt verkligen sitter :D

Hoppas att du lyckas i Katrineholm! Skulle ha kört upp där egentligen, men en kompis som bor i närheten sa att jättemånga blir kuggade där och rekomenderade mig att boka tid i Flen istället. Där gick det däremot jättebra!
Men jag håller tummarna för er båda! :)
Jossan-88 2013-06-18 21:07 ! Citera #
Det kommer säkert gå jättebra då jag går på en trafikskola där, så jag känner till stan väldigt bra. Och alla som har gått via samma trafikskola så har 88% klarat sig, så känner mig hyfsat lugn. Det är värre med teorin :)
Carroblarro 2013-06-18 21:32 ! Citera #
Du kommer klara teorin!Ta det lugnt, läs frågorna ordentligt och tänk efter så går det finfint
Jossan-88 2013-06-18 22:02 ! Citera #
Carroblarro
Du kommer klara teorin!Ta det lugnt, läs frågorna ordentligt och tänk efter så går det finfint

Ja jag hoppas på det, jag kommer att läsa varje fråga extremt noga så jag inte missar ett enda ord, och samma sak med svars alternativen. Jag kommer verkligen använda varje minut till fullo :D
Tack för ditt stöd!
Carroblarro 2013-06-18 22:04 ! Citera #
Det låter bra!Det är det vi ska göra i det här forumet, stötta varandra :) Vi sitter ju i samma båt

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo