Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet

Klarade teoriprovet

Yes 2013-06-17 18:09 ! Citera #
Idag satte jag teorin!Känns så skönt då jag trodde jag skulle kugga.Men lyckades få 62 poäng tack och lov.Var sjukt nervös,blev så satans nervös när jag väl kom dit.Nu är det bara att ladda om för uppkörningen på onsdag.Undra hur nervös man kommer vara då med tanke på hur nervös man blev för teorin...
Heja heja alla ni som ska skriva och köra upp!
badhero 2013-06-17 18:42 ! Citera #
Stort grattis!!!
Uppkörning är väldigt lätt, glöm inte att kolla i speglar och tänk på hur du kör så blir det bra ;)
Hur var det med teorin? Var frågor like de som är här? Jag börjar få nästan 100% vid varje prov nu, har teorin imorgon x_x
Yes 2013-06-17 21:09 ! Citera #
Tackar! Hmmm nu vet jag inte om uppkörningen är riktigt så lätt men jag ska tänka på det så kanske nerverna håller sig i schakt:-) Jag har läst boken två gånger, gjort en massa STR tester som ajg köpt på körskolan och även gjort i princip alla frågor här på körkortonline. Jag tyckte att upplägget var ungefär lika men frågorna ställdes på lite annat sätt ibland så det gäller att inte stressa sig igenom testet. Om du inte är säker på svaret så markera frågan och gå sedan tillbaka när du gått igenom alla frågorna. Jag trodde att jag skulle kugga eller hamna typ precis på gränsen men det gick ju så mycket bättre vilket kändes jättebra.
Lycka till med din teori imorgon!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor