Start > Körkortsforum > Kuggade teoriprovet, 48p

Kuggade teoriprovet, 48p

gäst111 2013-06-17 11:00 ! Citera #
Gjorde teoriprovet idag pluggade som fan men fick 48 har ångest vill inte göra nåt mer...
Jag 2013-06-17 12:46 ! Citera #
Tråkigt att höra!Förstår att det känns för jävligt men ge inte upp nu när du är så nära!!!!Sitter själv och väntar på att få skriva,skitnervös och mår illa,pluggat massor men känns inte som det kommer gå ändå.Om fallet skulle vara så får man helt enkelt boka en ny tid plugga ännu mer och ge sig på det igen.
Jossan-88 2013-06-17 12:56 ! Citera #
Varför ska man ge upp när man är så nära och bara slänga bort alla pengar helt i onödan bara för att man känner sig omotiverad? Ta tag i dig själv och läs igenom vilka områden du hade dåliga resultat på, sedan är det bara att boka ett nytt prov.. Jag har själv inte gjort provet ännu, men även om jag skulle misslyckas på första försöket så kommer jag ALDRIG ge upp fören jag får godkänt på bägge momenten så jag får mitt körkort!!

Jag skulle inte bara svika mig själv då, utan jag skulle svika min familj, mina vänner, min lärare på trafikskolan..
Självklart kan man känna sig lite nedslagen, men tänk så här: Du var bara 4 frågor ifrån att klara det, 4 små frågor från att få godkänt resultat. Tycker du att det är en tillräckligt stor grej för att du bara ska ge upp!!
gäst111 2013-06-17 14:07 ! Citera #
Tack så mycket för svar! Har uppkörning nu på onsdag får s3 hut det går
Jossan-88 2013-06-17 16:17 ! Citera #
Det kommer gå bra på uppkörningen, sen är det bara att boka ett nytt teoriprov innan tre dagar efter uppkörningen :)
Jag ska skriva mitt första prov den 26/6 och har sedan uppkörning den 2/7.. Håller tummarna för oss bägge :D
gäst111 2013-06-17 22:40 ! Citera #
Tack så mycket du verkar va en godhjärtad människa uppskattar det och lycka till på din kunskapprov och körprov önskar did all lycka
gäst555 2013-06-22 15:25 ! Citera #
Ge inte upp jag fick 45 poäng på mitt första teoriprov, självklart blev jag besviken men två dagar efter så klarade jag uppkörningen galant utan några anmärkningar. Har teoriprovet igen denna måndag och nu med erfarenhet och massor av plugg så känner jag mig säker.
heelt 2017-11-16 17:28 ! Citera #
Japp samma här fast med 43p, förbannad. hade lagt ner cirka 1 timme/ish varje dag i 2-3 månader, kanske inte är mycket för en del men för mig är det jävligt mke, samt läst boken 2 gånger. har uppskrivning imon kommer bli förbannad om jag inte lyckas och supa mig stuplöst. Men om ja klarar blire svart-taxi hela helgen. SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
magdalena 2018-01-06 15:02 ! Citera #
51...
Eli 2018-01-10 22:58 ! Citera #
Har läst elevcetralen läste bok 4 gånger köpt teori från youtube original och kuggade på 46.hur ska jag göra

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 06:14
1
I går 07:24
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor