Tyvärr det gick inte bra för mig. Jag fick 46/65. Jag tränade mest på körkortonline men jag lovar att jag fick inte en ända fråga från den här sidan. Förmodligen hade jag otur.Efter det började jag läsa ”Du och jag i trafiken” och har köpt STR tester via trafikskola (500 sek för 6 mån). Bland STRs frågor hittade jag minst 4-5 som jag hade på teoriprov. Kanske det är inte bästa alternativ men ändå. Nu går jag på onsdag igen.
Okej, vad tråkigt att höra, jag hade gärna köpt tester från STR, men min trafikskola är inte sammankopplade med dom på det sättet så att vi kan göra deras tester.. Så jag har fått göra alla dator frågor och tester som körskolan har att erbjuda, samt alla deras körkorts pärmar. Och dom har jag fått godkänt på, sedan skrev jag ju tidigare om hur jag läser just nu för att plugga teorin, vart klar med körkortsboken en 4:de gång nu under eftermiddagen.
Hoppas det går bättre för dig nu på onsdag när du ska skriva ditt andra prov. Hur gick det på uppkörningen? klarade du den?