Start > Körkortsforum > Andra teori prov om 2 dagar, k…

Andra teori prov om 2 dagar, klarar jag den?

badhero 2013-06-17 13:56 ! Citera #
Jag börjar få väldigt bra resultater tycker jag, för att plugga bara i några dagar.
Natali71 2013-06-17 15:12 ! Citera #
Tyvärr det gick inte bra för mig. Jag fick 46/65. Jag tränade mest på körkortonline men jag lovar att jag fick inte en ända fråga från den här sidan. Förmodligen hade jag otur.Efter det började jag läsa ”Du och jag i trafiken” och har köpt STR tester via trafikskola (500 sek för 6 mån). Bland STRs frågor hittade jag minst 4-5 som jag hade på teoriprov. Kanske det är inte bästa alternativ men ändå. Nu går jag på onsdag igen.
Jossan-88 2013-06-17 16:23 ! Citera #
Natali71
Tyvärr det gick inte bra för mig. Jag fick 46/65. Jag tränade mest på körkortonline men jag lovar att jag fick inte en ända fråga från den här sidan. Förmodligen hade jag otur.Efter det började jag läsa ”Du och jag i trafiken” och har köpt STR tester via trafikskola (500 sek för 6 mån). Bland STRs frågor hittade jag minst 4-5 som jag hade på teoriprov. Kanske det är inte bästa alternativ men ändå. Nu går jag på onsdag igen.

Okej, vad tråkigt att höra, jag hade gärna köpt tester från STR, men min trafikskola är inte sammankopplade med dom på det sättet så att vi kan göra deras tester.. Så jag har fått göra alla dator frågor och tester som körskolan har att erbjuda, samt alla deras körkorts pärmar. Och dom har jag fått godkänt på, sedan skrev jag ju tidigare om hur jag läser just nu för att plugga teorin, vart klar med körkortsboken en 4:de gång nu under eftermiddagen.
Hoppas det går bättre för dig nu på onsdag när du ska skriva ditt andra prov. Hur gick det på uppkörningen? klarade du den?
Jossan-88 2013-06-17 16:28 ! Citera #
badhero
Kunde tyvärr inte flytta på tiden för teori då jag har skuld hos trafikverket från förra teori.
Så nu gäller det bara att läsa på som fan och börja tro på gud.
Men jag börjar få upp till 90% nu, kan det funka ändå?

Det går inte att svara på då vi inte vet vilka frågor du kommer att få. Vissa får inga frågor som liknar dom som finns här på körkortonline, medans andra har tur med frågorna och får några frågor som liknar dom som finns härinne. Men om du förstår innebörden med vad dom frågar efter i frågan så ska det inte betyda något om hur frågan ställs eller om den är lik dom frågorna som finns härinne. Det ska du kunna klara av ändå..
körkortsinnehavare 2013-06-18 02:04 ! Citera #
Varför ska ni börja plugga 3 dagar innan provet, det ni som är felet i trafiken. Inte svårt att sätta sig 1 timma varje dag och plugga så att ni faktiskt lär er reglerna.
badhero 2013-06-18 10:23 ! Citera #
51...
Jossan-88 2013-06-18 12:04 ! Citera #
körkortsinnehavare
Varför ska ni börja plugga 3 dagar innan provet, det ni som är felet i trafiken. Inte svårt att sätta sig 1 timma varje dag och plugga så att ni faktiskt lär er reglerna.

Vilka menar du när du skriver ”ni”?
Jag har pluggat teori sedan i oktober, så mig kan du inte dra in detta :)
Jossan-88 2013-06-18 12:06 ! Citera #
badhero
51...

Men nej vad tråkigt, behövde du bara ett enda rätt svar för att klara teorin, det var verkligen skit tråkigt..
Hur tyckte du om trafikverkets prov? Var det som du hade föreställt dig att det skulle vara?
badhero 2013-06-18 13:07 ! Citera #
Jossan-88

Men nej vad tråkigt, behövde du bara ett enda rätt svar för att klara teorin, det var verkligen skit tråkigt..
Hur tyckte du om trafikverkets prov? Var det som du hade föreställt dig att det skulle vara?

Den var jätte enkel och lik de provar som är här, om jag skulle inte va så jävla nervös kunde jag säkert få 60+.
Jossan-88 2013-06-18 14:41 ! Citera #
Okej, då var det extra surt att du inte klarade det om det var så enkelt :)
Men man ska gå på sin magkänsla när man ser svars alternativen om man känner sig osäker. Det svaret är oftast rätt :) Hoppas det går bättre nästa gång du ska skriva provet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest