Behöver egentligen bara ventilera av mig.
Körde upp idag och blev kuggad . Hade det på känn innan eftersom jag var så nervös.
Jag tycker inte att inspektören gjort fel, hon gjorde bara sitt jobb och jag var inte tillräckligt bra .
Det som förvånade mig är dock det jag kuggade på. Eco-driving och dålig planering i cirkulationsplats. Själv tyckte jag att det gick bra men så var det visst inte. När hon pratar efteråt så är det planeringen och eco-drivingen hon påpekar. När jag får protokollet så är jag fasen underkänd på allt!
Jag tycket även att jag fick göra väldigt mycket saker. Hela provet tog 55 minuter. Skulle kört upp 10:45 men var tidig så vi körde igång 10:40 och var tillbaka vid trafikverket 11:35. Det är bra att man fått testa på allt men är det normalt med en sådan lång uppkörning?
Följande kontrollerades:
Säkerhetskontroll 3 minuter (vindrutetorkarna och tuta)
Start i backe
Cirkulationsplats
Gatukorsning
Signalkorsning
Tätort
Krokig väg
Landsväg in på/ut från
Landsväg vänstersväng och högersväng
Vändning
Backning
Parkering
Oskyddade trafikanter
Stillastående bilar
Motorväg/motortrafikled
Körfältsbyte
Självständig körning mot mål
Kollade sambons protokoll och han sa att han körde runt 20 minuter och i protokollet är det bara 10 punkter som de kollat honom på. Han klarade det för övrigt .
Som jag skrivit innan så är jag inte sur på inspektören utan mest besviken på mig själv. Tagit 30 körlektioner och tänker köpa tio till om en månad. Nu orkar jag inte ta tag i det eftersom det var så jobbigt att dels vara stressad men även då det tog så lång tid och eftersom allt ingick. Det blir för mycket om jag ska hoppa på hästen igen.
Känner mig sjukt misslyckad trots att jag säger till alla att det är okej. Om sanningen ska fram vill jag inte ens försöka igen. Jag blev rejält uppskrämd av den långa uppkörningen med alla moment, trots att jag klarat allt på körskolan utan problem så lyckades jag totalfaila på allt enligt protokollet