Jag är så sjukt nervös för uppkörningen på onsdag (12/6)
Jag klarade teorin förra veckan på första försöket då och nu är det då dags för uppkörning.
jag var säker på mig själv men efter alla trådar om kuggning blir jag bara mer och mer nervös!
Ännu mer nervös för att jag inte hittar alls i Jakobsberg jag har kört där endast 3 gånger och lokalsinnet finns knappt.
Jag kommer från Örebro men på ett sätt kanske jag haft en fördel eftersom jag verkligen måste planera körningen för jag vet juh inte vart något ligger så följa skyltar och planera långt innan blir juh svårare?
Hade jag kört upp i Örebro hade jag knappt behövt kolla skyltar där vet jag vart allt är och hur jag ska köra för att komma rätt osv.
Det körskolan sagt är att jag måste träna på är just att planera körningen vilket jag gjort( Jp’s trafikskola i sumpan, skit bra trafikskola jag rekommenderar den verkligen till 1000!) men det känns endå inte riktigt som det sitter och det gör mig så frustrerad.
Finns det någon som har övningskört och kört upp i en annan stad som du inte känner till trafikmässigt?
Som kanske vill berätta hur det gick på uppkörningen?
Några tips på tänkande när man kör upp?