Hallåj! Blev medlem i denna sida idag och börjat göra lite tester, men nu när jag kollat i forumet någon minut så nämns det ofta om man läst STR tester, vad är det...? Inte så kunnig, så tyvärr om det står tydligt någonstans!
Även en till fråga, finns det andra tester som man har nytta av till teoriprovet än de på startsidan? De där man kan välja kategori (65frågor)
Detta gäller alltså just denna hemsidan.
Mvh
STR tester menas med att om du är inskriven på en trafikskola som är knutna till STR så kan du logga in på STR´s hemsida med ditt elevnummer samt lösenord som du har fått av din trafikskola. Min trafikskola är dock ej med där så jag kan tyvärr inte göra STR testerna, så jag har valt att göra massor av tester härinne samt så har jag gjort dom data prov(12 stycken) och alla pärmar(8 stycken) som min trafikskola har att erbjuda. Och jag har även läst körkortsboken 4 gånger..
Nu har du nog fått svar på din andra fråga också, förutom dessa 1023 frågor som finns härinne så brukar jag även använda mig av GratisTeori för att göra deras prov förutom allt det övriga jag skrev om tidigare i detta inlägg.
Tack så mycket! Jag har försökt leta efter nån flik i denna hemsida som beskriver alla vägmärken, men det verkar inte finnas. Det enda jag hittar är testet man kan kan göra på vägmärken, men jag tänkte först läsa på lite innan jag gör testerna.
Är det jag som inte hittar de eller finns det ingen sådan flik?
Mvh