Ett jättestort grattis till att du har fått körkort..
Jag ska göra mina prov i slutet av denna månad och det är första gången så jag känner redan nu att man börjar bli lite lätt nervös inför det. Men jag är mest orolig för teoriprovet av någon konstig anledning, jag vill så gärnaklara av det på första försöket. Men självklart vill jag även klara uppkörningen på första försöket, men där känns det mer som om jag har mer tid då min trafikskola har uppkörningar varje tisdag, och man kan då boka in sig på en extra tid om någon skulle falla ifrån..
Men det är kul att höra när andra klara allt,
Så en än gång vill jag säga grattis!!
Tack så jättemycket. Känns väldigt stort då jag hållt på ett tag

1000 ggr bättre än att ta studenten med mera

Jag var också mest orolig för teorin (har alltid varit mer praktiskt lagd än teoretiskt), FÖRST, sen när jag misslyckades på uppkörningarna kändes teorin som rena barnleken. Läs boken, anteckna sånt som du har svårt att minnas, så ska du se att det går bra. Skitbra att köra körskolans program också, de liknar ofta de riktiga teoriproven.
Ett tips inför teorin! När man gör teorin kan man ”markera” frågor man är osäker på, det använde jag jättemycket. Bättre att markera en fråga och köra vidare än att sitta fast. Sen när du är klar går du tillbaka och tar en funderare, då utan så mycket stress. Då får man dessutom väldigt tydlig överblick över hur många svar man är ganska säker på. Man ska ha 52 av 65 så man får faktiskt ha ganska många fel