88%

Basic 2013-06-03 21:17 ! Citera #
Hjälp! Jag pluggar och pluggar och pluggar enda sedan februari.Det är andra gången som jag förnyar mitt körkortonline abonnemang, jag har läst boken 2 gånger. Min andra bok 1 gång och Bonniers trafikskolan 2011 men jag får aldrig högre än 88/89% på proverna här. Vad gör jag för fel?
Det riktiga teoriprovet har jag den 18 juni och jag börjar känna mig stressad. :(
driv3r 2013-06-03 21:23 ! Citera #
Det kanske är just stressen som gör att du inte kan få full pott. Du måste ge hjärnan lite uppehåll och vila, så plugga ite ett par dagar sen tar du det lugnt, sen kör du igen osv. Annars kan det hända att du får blackout på provet.
Jossan-88 2013-06-03 21:27 ! Citera #
Hejsan!
Jag vet inte vad du gör för fel för jag vet inte hur du är som person när du pluggar, vissa personer behöver lång tid innan man får ett resultat som man blir nöjd med. Jag själv har också förnyat mitt abonnemang härinne på körkortonline, och har säkert gjort 20-30 tester här. Jag brukar nu mera ligga runt 62-64 rätt hela tiden(98-99% rätta svar) Och jag har läst körkorsboken 3 gånger, och har nu börjat läsa den en fjärde gång för att vara laddad till mitt prov som jag ska skriva den 26/6.

Men det jag kan rekommendera är att göra ett test, läsa igenom alla förklaringar efter provet, även dom som är rätt. Sedan kan du fokusera extra mycket på dom frågor som du har svarat fel på, skriv ner dom och läs extra mycket inom det området som du har fel på så ska du se att det kommer bli bättre resultat på dina tester. Men framför allt så måste du förstå varför det rätta svaret är rätt, förstår du innebörden av frågan så kan dom formulera frågan hur som helst, för du kommer ändå kunna svara rätt :D
Och till sist så vore det bra att du släpper allt för en dag eller två för låta din hjärna smälta allt..
Hoppas detta hjälpte..
Lycka till!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo