Start > Körkortsforum > Körkort nu!

Körkort nu!

Hampus93 2013-06-03 10:42 ! Citera #
Klarade teoriprovet förra veckan på första försöket och idag även uppkörningen! Fan så gött alltså :)

Uppkörningen i sig var ganska så lätt, fick köra motorväg/landsväg i ca 25 minuter och 10-15 minuter i ytterkanten av stan sen var det klart. Inga anmärkningar fick jag heller. Var väldigt nervös innan och tvivlade på mig själv. Men fick en väldigt bra inspektör som snabbt började prata om jobb/intressen och så vidare så min nervositet släppte nästan direkt. Lycka till med era körkort och ge aldrig upp!
körkortsinnehavare 2013-06-04 08:01 ! Citera #
Grattis man! Var körde du upp?
Jossan-88 2013-06-04 14:10 ! Citera #
Vad roligt och höra, hoppas man själv får skriva samma sak när man gjort sina egna prov :)
Hur tycker du att teori frågorna var i jämförelse med denna sida?
Och skönt att höra att det finns personer som får en bra inspektör, annars är det mycket gnäll och fokus på denna sida om att det bara finns inspektörer som vill kugga en för minsta lilla :D
Men jag tror att felet inte ligger hos inspektörerna :)

Ett stort grattis igen!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov