Start > Körkortsforum > Trafikverkets Teoriprov..

Trafikverkets Teoriprov..

inspektörn 2013-06-18 21:22 ! Citera #
Dguldstrand!
Om det är flera bilder samtidigt i frågan, så klicka på dom som förstoras dom!
Bilderna är annars tillräckligt bra för att man skall kunna svara på frågan. Många gör felet att dom letar små detaljer i bilden som inte har med frågan att göra!
Gäst 2013-06-18 21:25 ! Citera #
inspektörn
dguldstrand!
Om det är flera bilder samtidigt i frågan, så klicka på dom som förstoras dom!
Bilderna är annars tillräckligt bra för att man skall kunna svara på frågan. Många gör felet att dom letar små detaljer i bilden som inte har med frågan att göra!

Jag klickade på flera av bilderna, men de var mycket suddiga och i låg upplösning.
Viktigt att påpeka, är dock att jag inte skyller min kuggning på bilderna, men det bidrog säkert.
inspektörn 2013-06-18 22:44 ! Citera #
Dguldstrand!
Vinklade du skärmen rätt?
Gäst 2013-06-19 21:58 ! Citera #
inspektörn
dguldstrand!
Vinklade du skärmen rätt?

Eh, ja? :? ;)
Sweet 2013-06-19 22:38 ! Citera #
Bilderna är lite otydliga men som inspektörn skrev så är det som eventuellt är otydligt inte relevant för att klura ut svaret på frågan så det spelar ingen roll.Hade själv en fråga där antalet meter på en skylt på en skylt inte syntes men i samtliga svarsalternativ stod 400 meter alltså spelade det ingen roll.Inget som var suddigt på bilderna var relevant för svaren
glad37 2013-06-24 11:18 ! Citera #
Viktigaste vid Teoriprovet är att LÄSA FRÅGAN ORDENTLIGT.
Det kan vara klurigt formulerat och det är lätt att göra ett slarvfel för att man bara kastade en snabb blick på frågan.

Jag gjorde ett par slarvfel själv bara för att jag inte läste frågan ordentligt. :o

Lycka till alla! 8-)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor