Någon som känner till var man som privatist kan ta förarprovet (inkl. lån av bil) i närheten av Lindesberg, (UTAN att tvingas betala för x antal körlektioner först)?
Frågade på Körkortscenter i Lindesberg, men där MÅSTE man först betala för 3 körlektioner.
Har hört en del om Fagersta, men kan inte hitta så mycket information på nätet.
Är tacksam för alla tips/förslag.
Körkortonline > Körkortsforum > Körprov i närheten av Lindesbe…
Körprov i närheten av Lindesberg?
Då jag fick dålig respons på min fråga, valde jag att boka körprovet i Fagersta, nu den 19/6.
(Kunskapsprov är bokat den 18/6, i Örebro.)
Några för -och/eller nackdelar med att köra upp just i Fagersta?
(Kunskapsprov är bokat den 18/6, i Örebro.)
Några för -och/eller nackdelar med att köra upp just i Fagersta?
Jag vet inte hur det är att köra upp i Fagersta, men jag vet att även jag kommer skriva mitt teoriprov i Örebro veckan efter dig (26/6) 
Hoppas det går bra för dig både på teorin och uppkörningen. Jag kommer att köra upp på min hem ort som är Katrineholm
Stort lycka till!!!
Hoppas det går bra för dig både på teorin och uppkörningen. Jag kommer att köra upp på min hem ort som är Katrineholm
Stort lycka till!!!
Jossan-88
Jag vet inte hur det är att köra upp i Fagersta, men jag vet att även jag kommer skriva mitt teoriprov i Örebro veckan efter dig (26/6) Hoppas det går bra för dig både på teorin och uppkörningen. Jag kommer att köra upp på min hem ort som är Katrineholm
Stort lycka till!!!
Hej Jossan...
Jag önskar också dig en massa god tur när du tar teorin och uppkörningen.
Hej
jag ska köra upp i Lindesberg som privatist den 17 juli
det finns tider är bara att boka en tid dock kanske fullt ett tag framöver
// Brååådis
jag ska köra upp i Lindesberg som privatist den 17 juli
// Brååådis
Brååådis
hej jag ska köra upp i Lindesberg som privatist den 17 juli
// Brååådis
Heeej! Jag fick underkänt på förarprovet idag, i Örebro. Har därför tid i lindesberg 30 juli. Hur är det att köra upp i Linde?
Med vänlig hälsning, Julia
Undrar också hur det var att köra upp i Linde. Men rekommenderar den som har möjlighet att åka dit och titta lite först. Trafikmiljön där är lite speciell...eller vad man ska säga....
5 gånger underkänd
jag är en stress människa, när kör jag allt blir fel