Idag hade jag mitt teoriprov. Har varit väldigt nervös inför provet.. hade ingen riktig uppfattning om hur mycket jag egentligen kunde. Jag hade pluggat rätt så mycket inför provet, gjort ungefär 60 STR tester på körskolan och läst boken 3 ggr. Det jag la mest fokus på var att nöta repetitions proven. Till slut fick jag nästan 70/70 på varje prov så jag la ner det där med att nöta på dom, kunde nästan frågorna i huvudet. Så senaste veckan har jag faktiskt mest tagit de lugnt, läste genom det jag kände var det viktigaste i boken igår.
Åter till provet, var riktigt nervös i morse men det gick faktiskt över rätt fort när jag börjat med provet. Svarade på alla 70 frågor och markerade det jag var lite osäker på. Hade tillslut ca: 10 markerade frågor. Kollade genom dem men ändrade bara en fråga. Klickade mig genom alla frågor igen för att kolla om jag gjort något slarvfel men tyckte det såg bra ut så jag tryckte på rätta knappen. Aldrig varit så nervös förut trorja. haha! Men fick i alla fall 60/65!
Kan tillägga för er som pluggar på STR. Lägg inte ner mer tid än när ni känner att ni kan frågorna i huvudet.. Gå över till boken istället. Många frågor var lika från STR men lite svårare skrivna. Så ett tips är att läsa boken några gånger