Jag är 22000 kr fattigare, jag har kuggat 5 ggr och nu finns det inga tider mer nånstans inför sommaren och jag orkaar inte buss till jobbet hela sommaren!! de funkar inte att sitta och vänta så mycket som jag gör. Mina två månader har dessutom gått så det är dags för teoriprovet igen....gaaaaaah!!
I början av Mars sa min körlärare att jag var klar, det fanns inget mer han kunde hjälpa mig med och att min körkortsubildning var klar, hur fan kan man säga det till någon som tydligen inte är klar? Efter andra kuggningen tog jag några lektioner till och hon sa samma sak. Vet ni var mannen från trafikverket sa till mig efter kuggning nr 4? Att jag saknar grundläggande kunskaper...jag får inte ihop det och undrar om det är dags att bara ge upp?
Kommer man ta tag i det igen efter sommaren samtidigt som man börjar plugga heltid på Univrsitetet?
Ledsen..besviken..värdelös..kuggad..
Det verkar ju väldigt konstigt om din trafikskolelärare säger att du är klar när din trafikinspektör säger att du saknar grundläggande kunskaper.. Det jag tycker att du ska göra att att fråga din körlärare hur inspektören kunde tycka det, och sedan kan du testa att ta 1-2 körlektioner på en annan trafikskola för att se om dom säger samma sak. Gör dom det så är det helt klart så att din nuvarande körskola lär ut helt fel saker.. Jag har en kompis på Facebook som råkade ut för exakt samma sak, så han bytte körskola efter att han hade fått samma råd från hans vänner och familj. Och nu 3 veckor senare har han nyligen klarat både teori och körprov på första försöket...
Lycka till!!!
Inte bara en körlärare utan två stycken har tyckt att jag var klar. Gick igenom allt jag kuggade på en lektion och hon förstod inte vad problemet var men det är säkert nerverna som spökar med. Skulle säga 50/50. hälften nåt dumt misstag hälften nervositet..men jag har redan kontaktat en ny körskola och hoppas hoppas hoppas! Glömde nämna att kvinnan från min senaste uppkörning lurade mig och vad tycker vi om det? Jag låg i det högra körfältet och skulle in i en dubbelfilig rondell och skulle rakt fram, hon bad mig att byta till det vänstra körfältet. Det fanns inga påfarter eller några konstigheter? Fattar inte...