Start > Körkortsforum > Uppkörning nynäshamn

Uppkörning nynäshamn

Gäst 2013-05-14 17:54 ! Citera #
Hejsan! Jag har uppkörning imorgon i nynäshamn, är det någon som kört upp där tidigare och har några tips? Är rätt så nerös men hoppas att jag klarar det:)
JNN 2013-07-26 20:20 ! Citera #
Jag ska också köra upp där snart. Hur gick det för dig? Någon annan som har tips just i Nynäs? :)
Nora 2013-08-02 19:19 ! Citera #
Jag körde upp i slutet av juli 2013 i Nynäshamn. Fick köra lite i villaområdet precis vid trafikverket och sedan ut på motorvägen, av vid Herrhamra och åka landsväg, sedan en såndär riktigt mördarvänstersväng i backe/kurva där man knappt ser någonting (men hade övat på den innan så det var lugnt) och sedan tillbaka via landsvägen.

Blev kuggad för att jag inte körde tillräckligt sakta i villaområdet där det var högerregel och skymda korsningar. Så dumt för det var bara för att jag var nervös, inget jag har haft som återkommande problem i min körning tidigare. Tråkigt men förstår trafikprövaren ändå. Bara att ta nya tag.... :cry:
fanny 2013-10-30 06:27 ! Citera #
Taskigt att låta dig fortsätta körningen då om du kuggade redan i början :-S
fia 2013-11-26 18:01 ! Citera #
Förklara mer vart vänstersvängen var!
inspektörn 2013-11-27 05:19 ! Citera #
Fanny!
Det är bara om körningen är uppenbart farlig som inspektörerna avbryter provet!
Annars skall man hålla på i minst 25 minuter, vilket är bra för då kan dom delge aspiranten de saker som är mindre bra men även de som är bra, så att man får en helhetsbild av körningen och sin kunskap!
Gäst 2016-08-10 06:51 ! Citera #
Hej. Jag undrar vad har de flr bil typ som ska göra uppkörning på?
Gäst 1 2016-08-10 11:46 ! Citera #
Gäst 2016-08-10
Jag gissar att den har fyra hjul och rullar... :D
Vad spelar det för roll vilken bil dom har?
Kan du köra och är mogen för körkort så har ine bilen någon som helst betydelse!!
Micke 2016-08-10 22:36 ! Citera #
Gäst 2016-08-10
Här är en länk där det står om olika orter. Konstigt nog finns inte Nynäshamn med... Gissar att det är nån bil liknande övriga orter.

http://www.trafikverket.se/korkort/ovrigt/trafikverkets-bilar/

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 09:24
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo