Start > Körkortsforum > Kuggat 3:e gången. FÅR PANIK

Kuggat 3:e gången. FÅR PANIK

Lita 2013-05-14 11:23 ! Citera #
Jag har skrivit Teori provet 3 gånger nu.
Första provet: 51 poäng
Andra provet: 49 poäng
Tredje provet (idag): 50 poäng

Det här känns onormalt och det känns som att jag fastnar på dessa poäng varje gång jag gör provet. Jag lyckas ALDRIG komma upp till 52! Vad är det för fel? Hur kan man ha så mycket otur:(
jag har läst boken ett antal gånger. Men det känns som jag kan det mesta men ändå känner jag mig osäker. Det känns som att jag aldrig kommer att ta körkort. Det är bara förjävligt!
Gäst 2013-05-14 15:54 ! Citera #
O vilken otur o jobbigt!!!
kommer du ihåg några frågor kanske kan hjälpa en annan själ :)
körkortsinnehavare 2013-05-14 17:35 ! Citera #
Hej kan förstå att det känns jobbigt, men kämpa på. Kan rekommendera att köpa ett medlemskap på trafiktesten.se eller här och plugga på olika test dagligen sen kan du ju ta en paus då och då så att det inte blir gröt i huvudet. Jag läste boken en gång och körde trafiktesten.se och klarade provet galant, frågorna liknar mycket. Ta din tid under provet och kom dit i god tid så du kan sitta och läsa lite innan provet om det är något du är osäker på. Jag blev stressad när jag såg att folk började gå efter 20 minuter men glöm dem och ta din tid. Använd dina 50 minuter och försök gå igenom frågorna 2 gånger. Markera det du är osäker på och ta det i slutet. Önskar dig lycka till, nästa gång tar du det
magganbil 2013-05-16 09:39 ! Citera #
Surt, och så nära! Men nästa gång lär det. Som någon sa, kom i god tid. Fokusera på ditt och inte på om andra blir klara och går.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov