Start > Körkortsforum > Löjligaste ni har failat med p…

Löjligaste ni har failat med på en uppkörning?

Marshmallow 2009-07-04 13:16 ! Citera #
Jag tycker att en sån här tråd vore rolig xD
Min första uppkörning misslyckades jag med en backparkering! Väldigt irriterande när man klarade allt annat.

Så vad är det löjligaste och mest patetiska ni har misslyckats med? ;)
alino 2010-04-11 19:56 ! Citera #
Jag har läst om nån som har failat för att inte ha bromsat för en anka.
angelicato 2010-04-20 20:00 ! Citera #
Fast tänk om ankan hade varit ett barn? Lite komiskt med ankan ändå, även fast det är synd om den såklart
sarahyeahh 2010-04-27 19:43 ! Citera #
Men egentligen ska man väl inte bromsa? Ankan skadar ju inte bilen, vilket en älg eller rådjur skulle gjort...
Sofiipropp 2010-05-11 13:30 ! Citera #
Jag fick flera motorstopp innan jag ens lämnat vägverkets parkering och låg sedan å krypkörde bakom en cyklist för att jag inte vågade köra om. Kan nog lugnt konstatera att jag inte var redo att köra upp då. Nu är detta tio år sedan så jag hoppas att denna försöksomgång för att ta körkort kommer gå bättre :)
Gäst 2010-06-13 15:04 ! Citera #
Det första en kompis gjorde när han skulle köra upp var att köra mot enkelriktat ut från vägverkets parkering. Redan där var han kuggad. Stackarn.
Elin 2010-06-15 15:29 ! Citera #
Haha det där med ankan var ju lite kul:) Har inte kört upp ännu så vet inte om/vad jag kommer kugga på:D
Gäst 2010-06-23 13:23 ! Citera #
Hörde av an av mina trafiklärare att han hört om en tjej som kuggat på att hon inte visste hur man satte på fläkten i bilen xD Låter ju ganska skumt, men har aldrig glömt hur man sköter fläkten sedan han sa det :D
Sofie 2016-10-04 15:30 ! Citera #
Eco-driving. Skulle använda mer av bilens ”rull” istället för att växla ned till ettan i korsningar osv. >.<
Gäst 2016-10-04 16:39 ! Citera #
Min kompis vart kuggad för att han körde för långsamt på sin första uppkörning i Södertälje.
Dom kom fram till ett villa område där 30 km/h gällde(Pershagen), han körde då 27-28 km/h för att inte ligga över 30 km/h
Men det skulle han inte ha gjort, det vart kuggning och boka en ny uppkörning :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor