Hur bra är kortkortonline.se teoritester? Räcker det att plugga på deras teoriprov eller borde man göra andra också? i så fall vilka?
Jag tror inte att det bara räcker att plugga via körkortonline. men det är ett bra komplement till körkorts boken..
Håller med Jossan! Du borde nog läsa boken minst 2 gånger i alla fall för att få en större helhet. Jag har gjort alla Str faser abcf repition och sluttestet. Har gjort sammanlagt ungefär 60 tester och har 3 veckor kvar till provet. Jag ligger oftast mellan 62-70/70 rätt. Har även läst boken 2 gånger och pluggat lite på en app i mobilen
Även jag pluggar likvärdigt som Anton gör. Jag har gjort det flesta tester på min trafikskola, säkert gjort 50-60 prov härinne, läst körkortsboken 3 gånger, klarat alla frågor som medföljer i körkorts studie häftet samt vägmärkes häftet.
Men ändå känner jag mig osäker på att det är tillräckligt, så nu pluggar jag lite via GratisTeori också. Dom har lite annorlunda frågor än vad som finns härinne på Körkort online. Så jag ser det som ett ytterligare komplement. Kan även säga att när jag gör prov härinne så ligger jag mellan 63-64 rätt av 65 möjliga hela tiden. Har jag en dålig dag kan jag ligga på mellan 58-61..
Jag köpte frågorna på körkortonline och svarade på frågorna i 3 omgångar. Efter det läste jag boken engång och klarade provet med 59 rätt.
Jag rörde aldrig en teoribok. Jag använde mig av denna sida, lite mobilappar och Bonniers trafiksskola 2013, online. En ganska kul men framförallt lärorikt program i form av ett spel!
)
Jag rörde aldrig en teoribok. Jag använde mig av denna sida, lite mobilappar och Bonniers trafiksskola 2013, online. En ganska kul men framförallt lärorikt program i form av ett spel!
)
Vad vad det för appar du hade ?