Start > Körkortsforum > Körkort

Körkort

Gäst 2013-05-02 09:21 ! Citera #
Hej allihop. Jag tog mitt körkort igår och när inspektören skulle koppla upp sig moy nätet för att registrera mitt körprov gick det inte. Men när jag kom hem
Så hade det registrerats och det står behörighet uppnåd. Kan jag köra nu? Eller måste jag vänta på körkortet? Hur lång tid tar det att få hem det? Tack på förhand
Emma94 2013-05-02 10:42 ! Citera #
Ja du kan sticka ut och köra nu hur mycket du vill så länge du har någon form av giltig legitimation med dig! Jag tog mitt körkort en onsdag och sen på tisdagen veckan efter fick jag hem en lapp där det stod att jag kunde hämta ut mitt körkort, så det tar väl ca. vecka +- någon dag :)

Grattis till körkortet och kör försiktigt!
Gäst 2013-05-02 10:56 ! Citera #
Emma94
Ja du kan sticka ut och köra nu hur mycket du vill så länge du har någon form av giltig legitimation med dig! Jag tog mitt körkort en onsdag och sen på tisdagen veckan efter fick jag hem en lapp där det stod att jag kunde hämta ut mitt körkort, så det tar väl ca. vecka +- någon dag :)

Grattis till körkortet och kör försiktigt!

Oh tack det känns super härligt. Äntligeeeeeeeeen. Känns overkligt att man kan åka själv nu. Grattis till dig med!
Gäst 2013-05-02 11:05 ! Citera #
Jag fick mitt körkort på två dagar, jag körde upp på en onsdag och fick körkortet på fredagen

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov