Start > Körkortsforum > TEORIPROV IMORGON 24/4

TEORIPROV IMORGON 24/4

Sofia9219 2013-04-23 20:42 ! Citera #
Hej

Är så sjukt nervös!!! teorprovet imorogn har för det mesta läst boken och kört massa tester på Elevcentralen, vet dock INTE om det räcker till :o :o :( väldigt nervös.. försöker hålla mig lugn. Några sista tips? gjorde ett prov på elevcentralen nyss fick 70/70... ska jag fortsätta göra prov eller bara vila huvudet?
Gäst123 2013-04-23 21:39 ! Citera #
Det bästa är nog att vila huvudet.. risken är ganska stor att du börjar fundera på saker som du blandar ihop osv osv. Sätt på en film och koppla av. Hur många tester har du gjort sammanlagt? 70/70 är riktigt bra! Vägverkets prov är väldigt lika bara lite omformulerade. Tänk logiskt bara så ska det nog gå bra. Skriv gärna hur det gick för dig sen :)
Sofia921 2013-04-23 22:29 ! Citera #
Gäst123
Det bästa är nog att vila huvudet.. risken är ganska stor att du börjar fundera på saker som du blandar ihop osv osv. Sätt på en film och koppla av. Hur många tester har du gjort sammanlagt? 70/70 är riktigt bra! Vägverkets prov är väldigt lika bara lite omformulerade. Tänk logiskt bara så ska det nog gå bra. Skriv gärna hur det gick för dig sen :)

Blir så glad när människor tar sin dyrbara tid och svarar på ens inlägg, tack! ;)

Kommer med resultatet imorgon, jag ska försöka ta det lugnt..det får gå som det går. Hoppas hoppas jag klarar.

Jag har totalt gjort 127 test på elevcentralen 92 av dom är godkända:

Resultat hittills:
Fas ABCF 12 godkända
Sluttest 45 godkända
Repetition 27 godkända
Extra 8 godkända

Kuggar jag imorgon är det grymt pinsamt, på liv och död nu känns det som.. :o
Sofia9219 2013-04-24 10:24 ! Citera #
Gäst123

KLARADE TEORIPROVET IDAG!! på första försöket :D fick 55/65..strävade efter minst 60, men men..huvudsaken är att jag blev godkänd!
kkrs93 2013-04-24 11:43 ! Citera #
Sofia9219

KLARADE TEORIPROVET IDAG!! på första försöket :D fick 55/65..strävade efter minst 60, men men..huvudsaken är att jag blev godkänd!

Grattis!! hoppas du sätter uppkörningen också!! var frågorna svåra?

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov