Start > Körkortsforum > Kuggat 2 ggr

Kuggat 2 ggr

Anonym 2013-04-20 22:02 ! Citera #
Känns faktiskt lite skönt att veta att alla inte klarar teoriprovet & uppkörningen på första försöket, vilket många har gjort runt om kring mig.....och det allting så mycket svårare. Lyckades sätta teoriprovet på andra försöket, men kuggade på uppkörningen för andra gången. Fick två anmärkningar, trots att inspektören var jättesnäll och sa att jag förmodligen skulle klara det nästa gång. Så nu hoppas jag få mitt körkort snart. Har lagt ner mycket pengar på allting, men hoppas verkligen att det är värd det i slutändan.

Ge inte upp, det kommer inte jag heller göra. Om andra kan göra det, så kan vi också!
Gäst 2013-04-22 13:55 ! Citera #
Håller tummarna så att vi alla klarar det.!
Anonym 2013-04-28 19:38 ! Citera #
Anonym
Känns faktiskt lite skönt att veta att alla inte klarar teoriprovet & uppkörningen på första försöket, vilket många har gjort runt om kring mig.....och det allting så mycket svårare. Lyckades sätta teoriprovet på andra försöket, men kuggade på uppkörningen för andra gången. Fick två anmärkningar, trots att inspektören var jättesnäll och sa att jag förmodligen skulle klara det nästa gång. Så nu hoppas jag få mitt körkort snart. Har lagt ner mycket pengar på allting, men hoppas verkligen att det är värd det i slutändan.

Ge inte upp, det kommer inte jag heller göra. Om andra kan göra det, så kan vi också!

Fick körkortet förra veckan! =) Håller tummarna för er andra, ni klarar det. Ge inte upp!!
Gäst 2013-05-01 16:32 ! Citera #
Hej allihop. Jag kuggade 3 ggr men tog teorin på första idag vsr sista gången jag kunde köra upp innan teorin tog slut. Ville bara säga ge inte upp. Jag klarade det och det är så härligt. Ni alla kommer klara er!
Gäst 2013-05-01 17:43 ! Citera #
Anonym
Anonym

Fick körkortet förra veckan! =) Håller tummarna för er andra, ni klarar det. Ge inte upp!!

Grattis jag fick min idag är så lycklig

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I går 14:32
3
I går 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest