Start > Körkortsforum > Uppkörning i Avesta eller Fage…

Uppkörning i Avesta eller Fagersta?

Maja123 2013-04-16 23:43 ! Citera #
Vilken av städerna Fagersta och Avesta skulle du rekommendera till uppkörning?Någon som har koll på dessa städer,erfarenheter mottages tacksamt?
Jossan-88 2013-04-17 01:26 ! Citera #
Jag har ingen koll på någon av städerna, men jag skulle rekommendera dig att åka dit själv och göra en egen bedömning. Du ska inte lita på vad folk här skriver, det är du själv som ska köra där, och du kanske inte alls tycker samma sak som dom :)
kkrs93 2013-04-17 18:18 ! Citera #
Jag har en arbetskamrat vars kusiner, åkte ner till köping från stockholm o körde upp. Dom klarade det galant
maja123 2013-04-19 14:05 ! Citera #
Någon som känner till dessa städer och kan komma med tips?:-)
Avestabo 2013-05-01 17:53 ! Citera #
Nu är jag förmodligen partisk eftersom jag bor i Avesta, men jag tror det är lättare att köra i Avesta än i Fagersta.
Inga rödljus, knappt några enkelriktade gator, bara ett gäng rondeller = lättare om du frågar mig. Enda som man måste ha stenkoll på är när man är på huvudled (väldigt sällan) och när högerregeln gäller (nästan överallt).

Lycka till!
Maja123 2013-05-07 13:06 ! Citera #
Tusen tack för ditt svar, nu lite lugnare...fått en uppkörningstid där i juli nämligen....:-)
Jossan-88 2013-05-07 13:48 ! Citera #
Avestabo
Nu är jag förmodligen partisk eftersom jag bor i Avesta, men jag tror det är lättare att köra i Avesta än i Fagersta.
Inga rödljus, knappt några enkelriktade gator, bara ett gäng rondeller = lättare om du frågar mig. Enda som man måste ha stenkoll på är när man är på huvudled (väldigt sällan) och när högerregeln gäller (nästan överallt).

Lycka till!

Och vad är det för svårt med att köra där det finns rödljus, enkelriktade gator?
Kan man köra bil så finns det inget som är svårt eller lätt, man ska kunna klara av det mesta :D
Men om man ska gå efter sånt så kan alla köra upp i Katrineholm, här finns det bara ett fåtal rödljus, en massa huvudleder och lika många rondeller :D :D
uyseru 2013-05-07 23:41 ! Citera #
Jossan-88

Men om man ska gå efter sånt så kan alla köra upp i Katrineholm, här finns det bara ett fåtal rödljus, en massa huvudleder och lika många rondeller :D :D

Eller i Flen! ;)
Jossan-88 2013-05-07 23:56 ! Citera #
uyseru
Jossan-88

Eller i Flen! ;)

:D :D Hahahaha..Ännu bättre :D :D
Gäst 2013-05-11 01:07 ! Citera #
Jossan-88
uyseru
Jossan-88

Eller i Flen! ;)

:D :D Hahahaha..Ännu bättre :D :D

Jag körde upp i Flen! Gick galant som tur var :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov