Till Hampus och inspektören:
Jo jag vet att man ska misslyckas, men jag har även pratat med min körskolelärare nu, och han berättade att dom på halkbanan har kuggat 2 personer under dom senaste 5 åren han kände till
Och det kan dom göra om man absolut inte följer deras instruktioner alls, vilket är bra dumt att inte göra då detta kostar en hel del, så det här vill man ju ”klara” av
Men en av dessa personer som har blivit kuggad var bland annat en tjej som hade fått total panik och släppt ratten och tryck gaspedalen i botten när hon började sladda runt med bilen. Så hon hade fart runt där som en raket tills hon lyssnade på halkbanae personalen via sin radio om att hon ska skulle släppa gasen och stänga av bilen.. Så visst kan man kugga
Hampus:
Jag tror att det är exakt samma saker vi ska få testa på, vi skulle även få pröva på att göra en undanmanöver i en backe där det kan komma ett hinder från något av hållen. Men nu känns det faktiskt rätt så lugnt i kroppen, lite spänd är man allt, men det är mest en förväntan på att få komma iväg någon gång